اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

نخستین پهباد مازندرانی رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین پهباد مازندرانی فردا رونمایی می‌شود.

نخستین پهباد مازندرانی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، همایش سالانه کانون دانش‌پژوهان نخبه شهرستان نوشهر پنجشنبه هفته جاری در سالن همایش‌های کانون شهید باهنر شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

مهدی خطیبی، دبیر کانون دانش‌پژوهان نخبه شهرستان نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر گفت: این کانون هر ساله در همایش‌های سالیانه‌اش دستاوردهای سال گذشته خود را به نمایش می‌گذارد و نقشه راه آینده خود را برای علاقه‌مندان به علم و دین عرضه می‌دارد.

وی افزود: برخی از دستاوردهای امسال این نهاد علمی فرهنگی که در همایش امسال به معرض نمایش گذاشته خواهند شد عبارتند از پهباد هوانا، ربات مسیریاب، تعداد قابل توجهی از مقالات علمی دانشگاهی اعضای کانون و همچنین کتاب تالیف شده توسط مدرسان کانون دانش پژوهان نخبه نوشهر که برای دانش‌آموزان مقطع سوم راهنمایی در نظر گرفته شده است.

دبیر کانون دانش پژوهان نخبه شهرستان نوشهر درباره فعالیت‌های این کانون متذکر شد: امسال اولین ورودی‌های کانون دانش پژوهان نخبه در دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله تهران و شهید بهشتی و شریف و خواجه نصیر و... در رشته‌های مطرحی چون فلسفه و پزشکی و مهندسی‌های هوافضا، مکانیک، برق، عمران، معماری و... پذیرفته شدند و یکی از نخبگان این مرکز مدال برنز المپیاد نجوم کشوری را اخذ کرد.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول