اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دفاع مقدس

20 عنوان کتاب از سپاه صاحب‌الزمان(عج) رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: فردا در ششمین روز از هفته دفاع مقدس سپاه صاحب‌الزمان(عج) از 20 عنوان کتاب مرتبط با سال‌های درخشان حماسه‌ و خون رونمایی می‌کند.

20 عنوان کتاب از سپاه صاحب‌الزمان(عج) رونمایی می‌شود

جان‌مراد احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مراسم رونمایی از این کتاب‌ها با حضور سردار سلیمانی فرمانده سپاه اصفهان، سردار حق‌طلب مسئول سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه صاحب‌الزمان، سردار ناظری معاونت ادبیات سپاه و جمعی از مسئولان فرهنگی و لشگری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی این کتاب‌ها برای نخستین بار ایست، که رونمایی می‌شود، تاکید کرد: شاهد معبرها به نویسندگی مصطفی یاری، خاطرات تخریب از علی جانی، همسفران عشق(زندگینامه زنان شهید)، سه روایت از خیبر از جانمراد احمدی، سفرنامه آسمان رسول نظری، آوای سحر عباس رنجبری، شاهدان ماندگار عباس اسماعیلی، دیده‌بان سلمان هاشمیان، محبوب جوانان ناهید پورزرین از جمله این کتاب‌ها هستند.

مدیر انتشارات ستارگان درخشان افزود: در حال حاضر وقت استراحت نیست به نویسندگی احمد مدحی، گزارشی از زندگی من جانمراد احمدی، آخرین ناله تسبیح لیلا کریمیان، در مسیر روشنایی عبدالحمید امانی، بالی برای پرواز لیلا کریمیان، مثل قصه‌ای لیلی اعظم زینلی، تا به سحر یادم کن لیلا کریمیان، نجوایی با برادر شهیدم جانمراد احمدی، به دیروز می‌روم که بیایی رضوان ابراهیمی دیگر کتاب‌هایی هستند که در این مراسم رونمایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های‌ انتشارات سپاه با 40 درصد تخفیف به مراجعان عرضه می‌شود، تصریح کرد: انتشارات سپاه علاوه بر انتشار کتاب‌هایی که خود موضوع آنها را به نویسندگان پیشنهاد می‌دهد از افرادی که سوژه‌های نابی درباره فرهنگ دفاع مقدس دارند برای چاپ و نشر کتابشان حمایت می‌کند.

احمدی ادامه داد: افرادی که احساس می‌کنند در زمینه نگارش کتاب‌های دفاع مقدس توانایی دارند می‌توانند سوژه خود را به این انتشارات ارائه کنند که در صورت تایید با آنها از ابتدا قرارداد بسته می‌شود.

به گزارش فارس، رونمایی از این 20 کتاب ‌دوران دفاع مقدس فردا پنج مهرماه از  ساعت 9 تا 11و 30 دقیقه صبح در سالن موزه شهدا واقع در ابتدای خیابان شمس‌آبادی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول