اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری:

مستحق باخت مقابل مقاومت تهران نبودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری پس از باخت تیمش مقابل مقاومت تهران گفت: به هیچ عنوان مستحق باخت در این بازی نبودیم و دروازبان حریف یک تنه مانع پیروزی تیم ما شد.

مستحق باخت مقابل مقاومت تهران نبودیم

شبیر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در روزی که به راحتی می‌توانستم به سه امتیاز بازی دست یابیم با درخشش دروازبان حریف بازیکنانم ناکام شدند.

وی افزود: در این بازی بازیکنان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند که دروازبان تیم مقاومت با درخشش خود بارها مانع گلزنی بازیکنانم شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: در هر دو نیمه بازی و میدان در دست بازیکنانم بود که با بدشانسی توپ‌های ما وارد دروازه حریف نمی‌شد.

لطفی یادآور شد: پس از اینکه در ضد حمله گل دریافت کردیم تیم مقابل برای حفظ سه امتیاز 10 نفره دفاع می‌کرد تا اینکه به نتیجه دلخواه خود دست یابد.

وی گفت: کسانی که در ورزشگاه بودند بازی خوب بازیکنانم را تحسین کردند، زیرا تیم من به هیچ عنوان مستحق باخت در این بازی نبود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری عنوان کرد: بازیکنان تیم مقابل در چندین صحنه بی‌جهت خودشان را زمین می‌زدند تا وقت بازی را تلف کنند.

لطفی بیان داشت: دروازبان تیم مقاومت بارها عکس‌العمل بسیار خوبی در درون دروازه داشت و چندین توپ گل را از درون دروازه تیمش بیرون کشید.

این سرمربی فوتبال خاطرنشان کرد: تازه دو هفته از مسابقات لیگ برگزار شد و بازیکنان با انجام تمرینات منظم و فشرده در روزهای آینده هماهنگ‌تر خواهند شد.

وی در پایان اذعان داشت: هدف بازیکنان و کادر فنی صعود تیم صنعت ساری به لیگ آزادگان است که با کمک مسئولان و همت بازیکنان این امر شدنی است.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم مقاومت تهران بود که با نتیجه دو بر یک شکست را متقبل شد.

صنعت ساری از دو بازی خود یک پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول