اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

افتتاح گنجینه کتاب نویسندگان استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: مهر ماه سال جاری گنجینه کتاب نویسندگان استان اردبیل افتتاح می‌شود.

افتتاح گنجینه کتاب نویسندگان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات کارگروه فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: تالار کتاب نویسندگان شامل آثار تالیفی و ترجمه شده نویسندگان استان اردبیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای افتتاح این تالار دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور به اردبیل می‌آید، ابراز داشت: تاکنون 600 اثر از مولفان و مترجمان اردبیلی در حوزه‌های عمومی و تخصصی برای این گنجینه جمع‌آوری شده است.

این مسئول ادامه داد: این آثار نظیر آثار دانشگاهی، هنری، ادبیات و داستانی، قرآنی، دینی و مذهبی و تاریخی است که در این بین از سایر نویسندگان اردبیلی نیز خواسته‌ایم آثار خود را به این گنجینه ارائه دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: مراسم افتتاحیه گنجینه کتاب نویسندگان استان اردبیل مهر ماه سال جاری برگزار می شود که از عموم فرهیختگان استان اردبیل برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

این مسئول در باره برپایی بیست و هشتمین گردهمایی مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز ابراز داشت: استان اردبیل از چهارم تا ششم مهر ماه میزبان دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور، مشاوران، معاونین و مدیران کل کتابخانه‌های سراسر کشور در بیست و هشتمین گردهمایی مدیران کل نهاد کتابخانه‌های کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: با حضور واعظی دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور نشست‌هایی را به صورت اختصاصی برای اعضای شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول