اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهر ماه صورت می‌‌گیرد

افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و اداری بویین زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا، پایان مهر‌ ماه را زمان افتتاح و بهره‌بردرای از بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و اداری بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با مساحت 5 هزار متری اعلام کرد.

افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و اداری بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی صفری در جلسه توسعه عمرانی شهرستان بویین زهرا با اشاره به راه‌اندازی بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و اداری بویین زهرا در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: این مجتمع با مساحت بیش از 5 هزار متر و با اعتبارات شهرداری بویین زهرا احداث و تکمیل می‌شود.

شهردار بویین زهرا اضافه کرد: عملیات تکمیل و احداث این مجتمع بزرگ اواخر مهر ماه جاری به مرحله نهایی می‌رسد.

وی با بیان اینکه شعبات مختلفی برای این مجموعه بزرگ تجاری و اداری در نظر گرفته شده، تصریح کرد: روند اجرایی و تخصیص اعتبار به این مجموعه بزرگ بسیار خوب و رضایت‌بخش است.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در بخش‌های عمرانی و صنعتی با جدیت در این شهرستان دنبال می‌شود. مدیریت صحیح و با انگیزه مسئولان و رؤسای ارگان‌ها برای خدمات‌دهی به شهروندان بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌‌های مطالعاتی برای احداث سد خاکی بالاخانلو در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا آغاز شده، عنوان کرد: این سد با ظرفیت بسیار بالا به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: توسعه شبکه بهداشت محیط در بویین زهرا نیز با جدیت در حال انجام است.تدوین لایحه خاص در موضوع مدیریت شهری می‌تواند مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی شهرداری بویین زهرا در راستای کمک به حمل و نقل شهری افزود: تأمین نیاز‌ها و خواسته‌های شهروندان در اولویت کار‌های مسئولان شهرداری بویین زهرا قرار داشته است.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه زیباسازی فضای شهری و میادین و بلوار‌های اصلی بخش مرکزی بویین زهرا با جدیت پیگیری می‌شود، عنوان کرد: به منظور بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان برنامه خاصی نیز برای تشکیل کانون نخبگان فرهنگی تشکیل شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول