اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساماندهی امور پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

پایان مهر، آخرین مهلت شرکت در جشنواره علامه حلی

خبرگزاری فارس: مدیر ساماندهی امور پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران پایان مهر ماه را آخرین مهلت شرکت بانوان طلبه در جشنواره پژوهشی علامه حلی اعلام کرد.

پایان مهر، آخرین مهلت شرکت در جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا با اشاره به فرصت باقی‌مانده تا پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره علامه حلی اظهار امیدواری کرد که بانوان طلبه در سال جاری مانند سال‌های گذشته حضور پرشوری در این جشنواره داشته باشند.

وی اضافه کرد: طلاب می‌توانند با مراجعه به سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی http://www.whc.ir اقدام به ثبت‌نام و ثبت اثر کنند.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به دستاوردهای بانوان طلبه در چهارمین جشنواره علامه حلی در سال گذشته افزود: حضور چشمگیر بانوان طلبه در این جشنواره از یک سو و افتخارات بزرگ کسب‌ شده آن‌ها از سوی دیگر قابل تقدیر است. طلاب خواهر در چهارمین جشنواره علامه حلی هفت عنوان برگزیده و 13 عنوان شایسته تقدیر را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به قالب‌های مختلف آثار ارائه شده از سوی بانوان طلبه در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته 15 اثر در قالب کتاب، 147 اثر در قالب مقاله و هزار و 222 اثر در قالب پایان‌نامه علمی به جشنواره علامه حلی ارائه شدند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به مسائل روز جامعه حساس هستند و همواره در عرصه‌های پژوهشی سعی در ارائه راه‌هایی برای پیشبرد اهداف بلند نظام دارند یادآور شد: در سال گذشته 111 مقاله توسط طلاب خواهر پیرامون شعار سال، 99 اثر در مورد مطالعات زنان و 62 اثر پیرامون جریان‌شناسی انحرافات عقیدتی ارائه شد.

وی گفت: از جمله اقدامات تشویقی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای شرکت هر چه بیشتر طلاب در جشنواره علامه حلی چاپ چکیده آثار برگزیدگان چهار جشنواره گذشته است که کارهای مقدماتی این کار نیز به پایان رسیده است.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به رشد تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره علامه حلی اظهار کرد: تعداد بانوان حوزوی شرکت‌کننده در نخستین جشنواره علامه حلی هزار و 130 نفر بود اما این تعداد در چهارمین جشنواره که سال گذشته برگزار شد، با 100 درصد رشد به 2 هزار و 642 نفر رسید.

وی از جشنواره علامه حلی به عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای پژوهشی سالانه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یاد کرد و ادامه داد: این مرکز هر سال با توجه ویژه و برنامه‌ریزی دقیق سعی در حضور حداکثری طلاب در جشنواره علامه حلی دارد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول