اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از داوران و منتقدین

بیستمین جشنواره تئاتر اردبیل به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: آئین اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر با تجلیل از داوران، منتقدین و کمیته انتخاب آثار جشنواره برگزار شد.

بیستمین جشنواره تئاتر اردبیل به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد از هیئت داوران، منتقدین و کمیته انتخاب و بازبینی آثار جشنواره با اهدای لوح یادبودی، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم  لوح تقدیری از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منتخبین کمیته انتخاب و بازبینی آثار چون جاوید رخشانی، مجید واحدی زاده، رحمان زمانی، رضا بهشتی و کریم عظیمی‌ججین اهدا شد.

همچنین از هیئت داوران این جشنواره، هادی مرزبان، سید صادق موسوی و علی یازرلو و مهدی نصیری به عنوان منتقد جشنواره با اهدای لوحی، تقدیر به عمل آمد.

در ادامه لوح سپاس و تندیس چهارمین جشنواره ایثار از طرف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به سید رضی محمودی فخرآبادی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این آیین پیشکسوت کارگردانی تئاتر و بازیگر ایرانی در سخنرانی خود، جشنواره‌ها را محل برخورد اندیشه‌ها و محل یادگیری عنوان کرد.

هادی مرزبان به عنوان نماینده هیئت داوران بیستمین جشنواره تئاتر استان اردبیل ابراز داشت: تئاتر باید پاسخگویی برای این مردم عاشق به عنوان بزرگترین سرمایه هنرمندان باشد.

وی ارتقای سطح کیفی نمایش‌های هنرمندان استان اردبیل را خواستار شد و افزود: تئاتر مختص قشر خاصی از جامعه نبوده و متعلق به همه مردم است.

مرزبان تنها تحصیلات دانشگاهی را برای یادگیری هنر نمایشی تئاتر کافی ندانست و اظهار داشت: پس از 40 سال کارگردانی تئاتر و تحصیلات بسیار در داخل و خارج از کشور، به شخصه الگوها و نکات فراوانی از این جشنواره آموختم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول