اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

همایش پیاده‌روی زنجان در روز 14 مهر ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری همایش پیاده‌روی زنجان در روز 14 مهر ماه همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد.

همایش پیاده‌روی زنجان در روز 14 مهر ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محبوب محمودزاده بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری همایش پیاده‌روی در استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در کشور نهادینه شده است، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این همایش بیانگر علاقمندی مردم به ورزش است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی بی‌نظیر در سطح استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان در همایش سال گذشته رکود ملی بر جا گذاشت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زمان برگزاری همایش پیاده‌روی را در سطح استان زنجان روز 14 مهر ماه اعلام کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در این همایش ارزشمند است که باید با اطلاع‌رسانی به موقع این زمینه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی از ساعت شش و 30 دقیقه صبح روز 14 مهر ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: مسیر حرکت در همایش پیاده‌روی شهر زنجان به طرف گاوازنگ است.

محمودزاده بر لزوم توجه به فرهنگ در کنار برگزاری همایش پیاده‌روی تاکید کرد و گفت: حضور کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در این همایش به همراه ورزشکاران می‌تواند به این همایش جلوه ورزشی و فرهنگی بدهد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش پیاده‌روی فقط مختص یک ارگان خاص نیست، بر لزوم همکاری و همفکری همه ارگان‌های برای برگزاری این همایش تاکید کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: برگزاری موفق همایش پیاده‌روی منوط به همکاری ارگان‌های دیگر است و هر کس هر کاری از دستش بر می‌آید، باید انجام دهد.

در این جلسه هماهنگی نمایندگان ارگان‌های حاضر قول هماهنگی و همکاری برای برگزاری همایش پیاده‌روی را دادند.

از جمله این نمایندگان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که خواستار هماهنگی برای نصب عکس‌های مربوط به مبارزه با مواد مخدر در راستای نهی مردم از استعمال این مواد شد.

نماینده سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در این جلسه به تجربه برگزاری همایش پیاده‌روی در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: نظافت محل برگزاری بعد از برگزاری همایش از نکاتی است که باید به آن توجه شود، ضمن اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها زمینه استفاده از امکانات موجود را برای برگزاری همایش پیاده‌روی در گاوازنگ زنجان ایجاد می‌کند.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان هم قول مساعدت در امر اطلاع‌رسانی برگزاری همایش پیاده‌روی را داد.

در ادامه جلسه نماینده سازمان آتش نشانی قول تامین امنیت مسیر برگزاری همایش را داد و گفت: همایش پیاده‌روی چون از تلویزیون پخش می‌شود، جلوه ملی پیدا می‌کند و باید به صورت آبرومندانه برگزار شود.

همچنین علی بیگدلی مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی استان زنجان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای کمک به برگزاری همایش پیاده‌روی، خواستار برنامه‌ریزی درست برای این همایش شد.

وی با تاکید بر انجام کار کارشناسی برای برگزاری همایش پیاده‌روی افزود: برای همه حواشی این همایش هم باید برنامه‌ریزی انجام شود.

در ادامه جلسه رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان از نحوه برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش پیاده‌روی و کارهای انجام شده گزارشی ارائه داد.

مسئول ورزش بسیج استان زنجان هم در این نشست بر لزوم فرهنگ‌سازی پیاده‌روی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: در کنار برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش پیاده‌روی به عنوان یک ورزش باید به فرهنگ هم اهمیت داده شود.

طیب امیری به وجود بیش از 100 شهید ورزشکار و غواصان شهید در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری همایش پیاده‌روی باید به فرهنگ هم توجه کافی انجام شود.

ضمن اینکه داود ارفعی رئیس هیئت ورزش‌های بومی محلی استان زنجان هم قول مساعدت را برای برگزاری همایش پیاده‌روی روز 14 مهر ماه داد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول