اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم:

12 همایش پیاده روی خانوادگی در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم از برگزاری 12 همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان قم خبر داد و گفت: مردم قم استقبال بسیار گسترده‌ای از برگزاری این همایش‌ها دارند.

12 همایش پیاده روی خانوادگی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عباس جهان‌بینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار با اشاره به اینکه عملکرد و دستاوردهای نهادهای اجرایی استان در دولت نهم و دهم در قالب این نمایشگاه ارائه شده است اظهار کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها موجب آشنایی مردم با دستاوردهای مختلف نهادهای اجرایی استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بخش‌های مختلف نمایشگاه از سلایق و شیوه‌های جدید جذب مخاطب استفاده شده است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نکات در برگزاری نمایشگاه، حضور و بازدید مردم از بخش‌های مختلف است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار موجب ارتباط عمیق و نزدیک‌تر میان مردم و نهادهای اجرایی می‌شود خاطر نشان کرد: در بازدید از نمایشگاه رشد کیفی غرفه‌ها و دستاورد‌ها نسبت به عملکرد سال‌های گذشته محسوس‌تر است.

جهان‌بینی با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان با یک غرفه در این نمایشگاه حضور دارد تصریح کرد: در این غرفه یک مجموعه نرم‌افزار ویژه جوانان به همراه با برگزاری مسابقه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان طی چند سال گذشته در این غرفه به نمایش عموم درآمده است اضافه کرد: در این نمایشگاه گوشه‌ای از موفقیت‌های جوانان و باشگاه‌های استان در یک سال گذشته در عرصه رقابت‌های مختلف ورزشی ارائه شده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم یکی از نکات مهم و مورد تاکید دولت را سرمایه‌گذاری در بخش ورزش‌های همگانی دانست و اظهار کرد: به همین دلیل اداره کل ورزش و امور جوانان طی سال‌های اخیر اقدام به برگزاری 12 همایش پیاده‌روی خانوادگی کرد که مورد استقبال هزاران نفر از خانواده‌ها و به ویژه جوانان استان قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول