اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همزمان با هفته دفاع مقدس و تولد امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملایر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملایر با بیان اینکه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی طی سال‌های اخیر باعث ایجاد روحیه نشاط و تشویق مردم به امر ورزش شده است، اظهار داشت: امسال نیز همایش پیاده‌روی روز جمعه هفتم مهرماه سال جاری از ساعت 6.30 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان انقلاب تا دریاچه کوهسار ملایر برگزار می‌شود.

وی متولی برگزاری این همایش را شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر عنوان کرد و افزود: حدود 10 میلیون تومان برای اهدای جوایز این همایش هزینه شده است.

معاون فرماندار ملایر در تأکید بر آمادگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی شامل اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، سپاه و صدا و سیما گفت: تجهیز سیستم‌های صوتی و برقراری آرامش و نظم در برگزاری همایش مد نظر باشد.

وی ابراز داشت: جوایز این همایش شامل دو سفر حج عمره، دو سفر کربلای معلی، 20 دستگاه دوچرخه، 25 کارت هدیه 200 هزار تومانی و ده‌ها جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر است.

حسینی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بیش از 50 هزار برگ ثبت‌نام توسط شهرداری آماده شده و لازم است در سطح مدارس و دستگاه‌های دولتی توزیع شود و در صورت استقبال بیشتر مردم برگه‌های شرکت در این همایش اضافه می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول