اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مقصد بوستان ملی بش قارداش بجنورد

پیاده‌روی بزرگ سالروز تاسیس خراسان‌شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: پیاده‌روی بزرگ عمومی به مناسبت پاسداشت سالروز تاسیس خراسان‌شمالی، صبح امروز در مسیر شش کیلومتری بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد تا بوستان بش‌قارداش برگزار شد.

پیاده‌روی بزرگ سالروز تاسیس خراسان‌شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد طی این پیاده‌روی که هزاران نفر از شهروندان به همراه خانواده‌های خود شرکت داشته و پس از پایان پیاده‌روی در مراسمی که از سوی ستاد مردمی توسعه خراسان‌شمالی و مشارکت دستگاه‌ها ترتیب یافته بوده شرکت و هشتمین سالگرد تاسیس این استان را گرامی داشتند.

این پیاده‌روی عمومی که از سال 83 طی نیمه دوم مرداد‌ماه همه ساله برگزار شده، با استقبال جمع کثیری از شهروندان و مسئولان مواجه بوده است و امسال به خاطر هم زمانی 19مردادماه با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر اجرای این برنامه به امروز موکول شد.

به گزارش فارس در مراسم پاسداشت سالروز تاسیس خراسان‌شمالی که امام جمعه بجنورد،استاندار،مدیرکل میراث فرهنگی،

صنایع‌دستی و گردشگری ،رئیس خانه مطبوعات و دیگر مسئولان خراسان‌شمالی حضور داشتند به شماری از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

استانداری خراسان‌شمالی و فرمانداری بجنورد، شهرداری و شورای اسلامی شهر بجنورد، هلال احمر،اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله دستگاه‌های مشارکت‌کننده برای برگزاری این مراسم بودند.

همچنین برای تسهیل در برگشت شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی از بوستان ملی بش قارداش اتوبوس‌های شرکت واحد پیش‌بینی شده بود.

بر اساس آمار سال گذشته در این همایش مردمی افزون بر 15 هزار نفر شرکت کردند. خراسان‌شمالی در 19 مرداد سال 83 با معرفی نخستین استاندار تاسیس شد.

این استان با دارا بودن هفت شهرستان، 811 هزار نفر جمعیت دارد.

محسن نریمان،بهروز همتی،احمد مروج الشریعه،محمد حسین جهانبخش،ابوطالب شفقت استانداران خراسان‌شمالی از ابتدای تاسیس این استان بوده و محمود احمدی بیغش استاندار کنونی خراسان‌شمالی نیز از سه ماه قبل سکان‌داری این استان را بر عهده دارد.

محمد حسین جهانبخش، چهارمین استاندار خراسان‌شمالی با 1000 روز خدمت در این استان بیشترین مدت حضور در بین استانداران خراسان‌شمالی تاکنون، در کارنامه مدیریتی خود داشته و احمد مروجه الشریعه که از سوی هیئت دولت به عنوان سومین استاندار انتخاب شده بود صرفاً ده روز پس از انتخاب خود به دلایل مختلف از این مسئولیت استعفا و کمترین زمان مدیریتی را در استان داشته است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول