اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در گنبدکاووس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدر احمدی ‌در جلسه ستاد برگزاری پیاده‌روی خانوادگی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‎روی خانوادگی جمعه هفت مهر همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد که این پیاده‌روی خانوادگی از شبکه سه سیما پخش مستقیم خواهد شد.

وی اذعان داشت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شهرستان از محوری‎ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که برای برگزاری مطلوب آن هشت کمیته امنیت، انتظامات، جوانان، مالی و پشتیبانی، بهداشت، تبلیغات و اطلاع‌رسانی تشکیل شده است.

احمدی با بیان اینکه این پیاده‎روی باید به گونه‌ای برگزار شود که یک کار ارزشمند و ماندگار برای گنبدکاووس باشد بر لزوم اطلاع‌رسانی صداوسیما به مردم در خصوص شرکت در این راهپیمایی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: فراهم کردن شرایط رفاه مردم در مسیر، ایجاد جایگاه ویژه، تهیه جوایز، حمل و نقل، تهیه آب آشامیدنی در مسیر، استقرار ایستگاه‎های خدمات‌رسانی، آمبولانس و ماشین آتش‎نشانی از تمهیدات اندیشیده شده برای این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی است.

وی با بررسی مسیرهای احتمالی مسیر منتهی به امامزاده یحیی بن زید(ع) را مناسب‎ترین مسیر برای پیاده‌روی خانوادگی برشمرد و گفت: برای برگزاری هر چه مطلوب‎تر این پیاده‌روی خانوادگی جلسات مستمری تا زمان برگزاری پیاده‌روی در فرمانداری شهرستان برگزار خواهد شد تا تمهیدات در نظر گرفته شده مرور شده و بهترین شرایط برای برگزاری راهپیمایی فراهم شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: این پیاده‌روی بزرگ با همکاری فرمانداری گنبدکاووس، فدراسیون ورزش‎های همگانی کشور، سپاه پاسداران و ادارات استانی، شهرستانی، شرکت‎ها و نهادها با حضور گسترده مردم شهرستان و شهرهای استان به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول