اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره منابع طبیعی بویین زهرا:

طرح آبیاری اراضی نهال‌کاری شده در بویین زهرا اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح آبیاری اراضی نهال‌کاری شده در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

طرح آبیاری اراضی نهال‌کاری شده در بویین زهرا اجرا می‌شود

جعفر کیاهیرتی ظهر امروز در حاشیه جلسه منابع طبیعی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اجرای طرح آبیاری قطره‌ای در بیش از 178 هکتار از اراضی نهال‌کاری شده بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: توزیع اصله‌های نهال در بین شهروندان و اجرای طرح تسطیح اراضی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویین زهرا است.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویین زهرا ادامه داد: توسعه اراضی زیر پوشش کشاورزی با جدیت در این شهرستان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی در حوزه منابع طبیعی همزمان با ایام هفته دولت در بخش مرکزی این شهرستان به مرحله انجام رسید، تصریح کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از این مجموعه پروژه‌ها و طراح‌ها مبالغ قابل توجهی از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویین زهرا بیان کرد: تعامل و همکاری فرمانداری و شهرداری بویین زهرا در اجرای طرح‌های این اداره رضایت‌بخش بوده است.

کیاهیرتی اضافه کرد: رسیدگی به عرصه‌های منابع طبیعی در این شهرستان نیازمند اعتبار بیشتر است.

وی با اشاره به رضایت‌بخش بودن احداث مجموعه‌های گردشگری در این شهرستان عنوان کرد: اداره منابع طبیعی با تمام نیرو و تجهیزات داخلی خویش برای توسعه طبیعی شهرستان بویین زهرا گام بر‌می‌دارد.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: کمک به آبخیزداری و ترویج فرهنگ به کارگیری از شیوه‌های نوین در بخش کشاورزی از ضروریات است.

کیاهیرتی اضافه کرد: منابع و ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه طبیعی و گردشگری بسیار بالا و قابل استفاده است.

وی ابراز کرد: برپایی جلسات تخصصی در راستای کاهش موانع و مشکلات بخش آبخیزداری باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: در حوزه یکپارچه‌سازی اراضی نیز در این شهرستان فعالیت‌های بسیار مختلفی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول