اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نیر:

حاشیه جاده نیر نهال‌کاری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و آبخیزداری حاشیه جاده نیر نهال‌کاری می‌شود.

حاشیه جاده نیر نهال‌کاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهنام وافری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی در نیر اظهار داشت: کاشت درخت، جنگل‌کاری و ایجاد فضای سبز در راستای تامین محیطی پاک برای مردم در دستور کار است که امسال نیز همزمان با هفته منابع طبیعی کاشت نهال در منطقه جنگلی نوالار و حاشیه جاده نیر اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی امسال طرح‌ها و پروژه‌های آبخیزداری در این شهرستان آماده بهره‌برداری است، افزود: ایجاد بندهای تاخیری در این شهرستان در راستای ذخیره آب و حفظ و نگهداری منابع طبیعی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیر خاطرنشان کرد: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز جشن درختکاری70 هزار اصله نهال در بین مردم، نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع می‌‎شود.

وافری گفت: این نهال‌ها شامل صنوبر، آیلان کاج، اقاقیا، زبان گنجشک(ون) و افرا است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اجرای مراسم افتتاحیه و گردهمایی هفته منابع طبیعی، توزیع 400 اصله نهال در بین مردم در نماز جمعه، اجرای مراسم غبارروبی و گلباران گلزار شهدای گمنام را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته منابع طبیعی در شهرستان نیر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیر تصریح کرد: در برنامه‌های هفته منابع طبیعی از اعضای همیار طبیعت و از محافظان افتخاری طبیعت نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول