اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی خبر داد

درخشش تیراندازان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی به اهداف پروازی استان کرمان گفت: تیم تیراندازی مردان و زنان کرمان به ترتیب با کسب عنوان نخست و دوم در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

درخشش تیراندازان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور

محسن اسماعیلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر درخشش تیم‌های مردان و زنان استان در مسابقات اهداف پرواز قهرمانی کشور، اظهار داشت: تیم مردان کرمان در مسابقات تیمی تراپ با کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای انفرادی "مسلم میرمحمدی" خوش درخشید.

وی افزود: همچنین در مسابقات تیمی تراپ زنان تیم کرمان عنوان نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرد و در مسابقات انفرادی زنان نیز فاطمه امیربهزادی با کسب عنوان دومی به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

اسماعیلیان با اشاره به سطح بالای مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور گفت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مختلفی از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و باید از تلاش و کوشش نفرات تیم کرمان در این مسابقات قدردانی کنم.

این مسئول تصریح کرد: موفقیت‌های مکرر ورزشکاران کرمان در رشته تیراندازی به اهداف پروازی بیانگر وجود استعداد و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از سوی هیئت برای رونق و معرف هرچه بیشتر این رشته است.

رئیس هیئت تیراندازی به اهداف پروازی استان کرمان از میزبانی کرمان در مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی "تراپ" قهرمانی کشور در گروه سنی جوانان خبر داد و متذکر شد: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه ورزشی رشیدفرخی و در اواخر مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول