اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 32 تیم به میزبانی قم

تهران قهرمان تیراندازی نیروهای مسلح شد

خبرگزاری فارس: سومین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور با قهرمانی تیم تهران شرق به پایان رسید.

تهران قهرمان تیراندازی نیروهای مسلح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تهرانی‌ها تنها استانی بودند که در سومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور نسبت به سایر استان‌ها بیشترین تیم را داشتند و در نهایت یکی از سه تیم اعزامی آنها موفق به کسب عنوان نخست شد و به مقام قهرمانی رسید.

این در حالی است که مسابقات این دوره از تیراندازی قهرمانی نیروهای مسلح بازنشسته کشور با رقابت 240 تیرانداز از استان‌های مختلف به مدت دو روز به میزبانی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم در دو رشته برگزار شد.

در سومین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور که به میزبانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در سالن شهید سلیمانی مجموعه ورزشی نخلستان سپاه به انجام رسید، تیراندازانی از 29 استان کشور برای کسب عناوین برتر رقابت کردند.

با برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور 240 تیرانداز در قالب 32 تیم از 29 استان کشور به مدت دو روز به میزبانی شهر مقدس قم در دو رشته برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه دادند که سرانجام تیم تهران شرق در صدر ایستاد و فاتح این رقابت شد و تیم‌های قم و قزوین عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی این دوره در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در سالن تیراندازی شهید سلیمانی سپاه قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که برای اعلام برترین تیم این مسابقات، نتایج مجموع هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی محاسبه شد.

بدین ترتیب تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح شرق استان تهران با کسب 1510 امتیاز بالاتر از دیگر مدعیان قهرمان سومین دوره پیکارهای تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور شد، در حالی که تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح قم با هفت امتیاز اختلاف یعنی با 1503 امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و قزوین یکی دیگر از اضلاع مثلت مدعیان با کسب 1485 امتیاز رتبه سوم این دوره از پیکارها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول