اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم برگزار می‌شود

رقابت 240 تیرانداز در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی نیروهای مسلح

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری رقابت‌های تیراندازی قهرمانی نیروهای مسلح کشور از رقابت 240 تیرانداز از استان‌های مختلف در قم خبر داد.

رقابت 240 تیرانداز در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی نیروهای مسلح

امیر آزاددانا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از برگزاری دو دوره موفق رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور در سال 89 و 90، اکنون میزبان برگزاری سومین دوره این مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: در سومین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور که به میزبانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در حال برگزاری است، تیراندازانی از 29 استان کشور برای کسب عناوین برتر در حال رقابت هستند.

مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور افزود: در واقع 240 تیرانداز در قالب 32 تیم از 29 استان کشور به مدت دو روز به میزبانی شهر مقدس قم در دو رشته برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی یادآور شد:‌ بیشترین تعداد شرکت کننده در این مسابقات را استان تهران دارد که با سه تیم در این پیکارها حضور یافته است، ضمن اینکه نسبت به دوره‌های گذشته استقبال تیم‌های شرکت کننده بسیار بهتر است و تنها دو استان در این مسابقه حضور پیدا نکرده‌اند.

آزاددانا عنوان داشت: از قم نیز چهره‌های مطرح و سرشناس تیراندازی در قالب تیم بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم سعی در دفاع از موفقیت‌های خود در دو دوره گذشته این پیکارها دارند.

وی تصریح کرد: قم همواره در رشته تیراندازی در تمام مقاطع و رقابت‌های قهرمانی و لیگ کشور جزو استان‌های موفق و مدعی کسب عنوان بوده و در این دوره نیز تمام تلاش تیراندازان قم این است که از موفقیت‌های گذشته خود دفاع کنند.

مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور بیان داشت: نخستین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور دو سال پیش به میزبانی استان قزوین برگزار شد که خوشبختانه با درخشش ورزشکاران اعزامی قم و توفیق آنها در کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی همراه بود.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات سال قبل در دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور به میزبانی استان تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم قم فاتح این رقابت‌ها شد.

آزاد دانا اظهار داشت:‌ هر دوره که از برگزاری این مسابقات می‌گذرد، کیفیت و سطح رقابت‌ها بالاتر می‌رود زیرا چهره‌های مطرح با آمادگی بهتری در این پیکارها حضور می‌یابند و همگی مدعی کسب عناوین برتر کشور در هر دو رشته هستند.

وی بیان کرد: تیم‌ها و تیراندازان شرکت کننده در سومین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی در سالن شهید سلیمانی مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برترین‌ها مشخص شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول