اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه:

سربازان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: سربازان سرمایه‌های ارزشمند نظام و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

سربازان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در راستای بزرگداشت مقام سرباز، مراسم با شکوهی با حضور مدیرکل، مسئولان اداری و ستادی، فرماندهان یگان حفاظت زندان‌ها و جمعی از پرسنل وظیفه زندان‌های استان برگزار و ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی پرسنل یگان حفاظت زندان‌های استان، از سربازان نمونه این یگان با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

اژدر اسدبیگی با اشاره به نقش سربازان در دفاع از آرمان‌ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف انقلاب اظهار کرد: سربازان سرمایه‌های ارزشمند نظام و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و گرامیداشت این روز، تجلیل از رشادت‌ها و دلیرمردی سربازان گمنامی است که با نثار جان و خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

اسد بیگی افزود: ثمره جان‌فشانی‌ها و استقامت سربازان و خادمان نظام اسلامی، اقتدار، آزادگی و سربلندی ملت غیور و سلحشور ایران در جهان است و حفظ این دستاوردها و استقامت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و ایادیش در منطقه نیز پایداری و توانمندی مضاعفی را می‌طلبد که در نیروهای مقتدر و با صلابت نظامی و انتظامی به خوبی نهادینه شده است.

وی سربازان زندان‌ها را حافظان نظم و امنیت حوزه تامینی و تربیتی کشور عنوان و از حضور با اقتدار سربازان وظیفه در برقراری نظم و اقتدار زندان‌ها تقدیر کرد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه یکی از وظایف مهم یگان حفاظت را ارائه آموزش‌های لازم به سربازان و ارتقای آموزه‌های دینی، ارزشی و اخلاقی آنان دانست و تصریح کرد: مسئولان زندان‌ها، به‌ویژه فرماندهان یگان حفاظت باید از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای آموزش، آگاه‌سازی و ارتقای توانمندی جسمی، روحی و روانی پرسنل وظیفه برای انجام هرگونه ماموریتی به‌ویژه حراست و مراقبت از زندان‌ها و ایجاد امنیت و اقتدار پایدار بهره‌گیری کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی امپریالیسم جهانی و دسیسه‌هایی که برای تضعیف مبانی اعتقادی جوانان صورت می‌گیرد، باید با تعامل، هم‌فکری و برنامه‌ریزی جامع و مدون نسبت به مقابله و خنثی کردن این توطئه‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول