اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششم مهر ماه

نکوداشت آیت‌الله فاضلیان در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر از برگزاری نکوداشت آیت‌الله فاضلیان در ملایر در تاریخ ششم مهرماه امسال خبر داد.

نکوداشت آیت‌الله فاضلیان در ملایر برگزار می‌شود

بهمن امانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر وجود علما و روحانیون را مایه برکت برای نظام انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: خدمات روحانیون از صدر اسلام تا به امروز بر کسی پوشیده نیست و افتخار بزرگ کشور ما این است که رهبر نظام انقلاب اسلامی فردی روحانی و از تبار رسول الله (ص) بود و در ادامه راه ایشان نیز رهبر معظم انقلاب با روشنگری و رهبری عالمانه سکاندار این نظام مقدس است.

وی با برشمردن شخصیت معنوی حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان گفت: در راستای تکریم علما و به پاس خدمات 30 ساله علمی، اخلاقی، تبلیغی و معنوی امام جمعه ملایر برای نخستین بار دانشگاه ملایر با همکاری حوزه علمیه این شهرستان اقدام به برگزاری نکوداشت این عالم فرهیخته در ملایر خواهد کرد.

رئیس دانشگاه ملایر آیت‌الله فاضلیان را نعمت بزرگی معنوی ملایر خواند و افزود: خدمات ایشان در دوره‌های مختلف برای شهرستان ملایر بر هیچ کس پوشیده نیست و مقام معنوی این عالم بزرگ بیشتر از درک ماست.

وی ابراز داشت: دانشگاه ملایر این افتخار را دارد تا برای نخستین بار به پاس این خدمات، نکوداشت این عالم بزرگ را برگزار کند.

وی ابراز داشت: این نکوداشت در روز پنج‌شنبه ششم مهر ماه سال جاری در دانشگاه ملایر با حضور اساتید، روحانیون و علما و مسئولان کشوری، استانی و شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول