اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

نشست­های معرفتی «طریق سعادت» ویژه نکوداشت آیت‌الله سعادت‌پرور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: سلسله نشست­های معرفتی «طریق سعادت» ویژه نکوداشت مقام شامخ آیت‌الله سعادت‌پرور‌(پهلوانی) فردا در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

نشست­های معرفتی «طریق سعادت» ویژه نکوداشت آیت‌الله سعادت‌پرور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، عادل طاهری اظهار کرد: این آیین روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8:30 صبح تا 13 با حضور اندیشمندان دینی، اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی این همایش را در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر ترویج عرفان ناب شیعی در میان نسل جوان و مبارزه با عرفان­های کاذب و انحرافی عنوان کرد و افزود: در این همایش آیت‌الله محمدباقر تحریری و حجت­الاسلام شیرازی از اساتید حوزه علمیه و دکتر روحی استاد دانشگاه تهران در خصوص جایگاه و منزلت این عارف پارسا به سخنرانی خواهند پرداخت.

طاهری گفت: همایش نکوداشت آیت‌ا‌‌‌‌‌‌لله حاج شیخ علی سعادت‌پرور (پهلوانی تهرانی) از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آیت‌الله علی پهلوانی تهرانی (سعادت پرور ) در سال 1305 هجری شمسی در تهران تولد یافت.

وی از نوجوانی در محضر اساتید بزرگی مانند شیخ محمد زاهد، آیت‌الله حاج شیخ علی اکبر برهان، آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی، علامه طباطبایی، آیت‌الله العظمی بروجردی و حضرت امام خمینی (ره) حاضر شد و تا مرحله اجتهاد پیش رفت.

مقام معظم رهبری نیز در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت این استاد برجسته ضمن تفقد و دلجویی از خانواده آن مرحوم، چنین مرقوم فرمودند: «آن بزرگوار عمر طیب و طاهر و همراه با تلاش مبارکی را در تعلیم تربیت معارف الهی و توحیدی گذراندند و نمونه‌ای از صفا و اخلاص بودند.»

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول