اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی:

حجاج برای دریافت ارز 5 روز قبل از پرواز به بانک‌ها مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی گفت: حجاج امسال پنج روز قبل از پرواز برای دریافت ارز همراه مسافر به بانک‌ها مراجعه کنند.

حجاج برای دریافت ارز 5 روز قبل از پرواز به بانک‌ها مراجعه کنند

مرتضی آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: زائران در زمان اشاره شده و با در دست داشتن کار شناسایی و پاسپورت خود با مراجعه به یکی از شعب ارزی بانک ملی می‌توانند نسبت به دریافت ارز در نظر گرفته شده اقدام کنند.

وی اضافه کرد: امسال 420 دلار ارز همراه مسافر به ازای هر زائر در نظر گرفته شده که 300 دلار آن برای خود زائر داده می‌شود و 120 دلار نیز از بابت قربانی روز عید به مدیران کاروان‌ها تحویل داده می‌شود.

آقایی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی امسال برای حجاج اعزامی از استان گفت: لباس متحد‌الشکل توسط کاروان‌ها برای تمام زائران تهیه شده تا عزت و اقتدار حجاج ایرانی در تمام مناسک حج به نمایش گذاشته شود.

وی یادآور شد: امسال 3 هزار نفر از آذربایجان‌شرقی به حج واجب مشرف خواهند شد که 2 هزار و 700 نفر حجاج و 300 نفر عوامل اجرایی را شامل می‌شوند.

آقایی خاطرنشان کرد: امسال حجاج اعزامی از استان به دلیل بازسازی باند فرودگاه بین‌المللی تبریز از طریق فرودگاه ارومیه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند و همه اعزام‌ها در قالب مدینه قبل خواهد بود.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول