اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

دشمنان اسلام به ورطه نابوی کشیده شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: دشمنان اسلام در برابر بیداری، اتحاد و وحدت مسلمانان ناتوان شده و به ورطه نابودی کشیده شده‌اند.

دشمنان اسلام به ورطه نابوی کشیده شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه این شهرستان اظهار کرد: پیشرفت و تعالی جامعه بدون فراگیری علوم و دستیابی به دانش روز ممکن نیست بلکه در سایه تولید و توسعه علمی بوده که جامعه مسیر ترقی را طی می‌کند.

وی از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: از بین شما دانش‌آموزان در آینده مبتکران، مخترعان، محققان و دانشمندان علمی تربیت شده و به جامعه تحویل داده می‌شود و با تلاش شما کشور به سمت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر حرکت می‌کند.

ایران در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

فرماندار گچساران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در آموزش و تولید علم، توسعه جامعه را به دنبال دارد، ابراز داشت: امروز ایران اسلامی با تلاش دانشمندان جوان، نخبه و تحصیل کرده در مسیر توسعه قرار گرفته و در بخش تولید علم رتبه اول منطقه را به دست آورده و در سطح جهانی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

شفیعی تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی در کشور ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و باعث متحیر شدن دشمنان نظام شده است.

وی یادآور شد: این در حالی است که کشور در این مدت در سخت‌ترین تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته است.

شفیعی پیشرفت‌های علمی کشور در بخش هوا و فضا، پرتاب ماهواره، دانش هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و دیگر زمینه‌ها را نشانه همت، تلاش و تکیه بر نیرو و اراده بومی مردم دانست.

وی بیان داشت: به فضل الهی و با تلاش و کوشش جوانان دانشمند کشور امروز در بسیاری از علوم و فنون به مرز خودکفایی رسیده‌ایم و در آینده نیز با تکیه بر دانش این جوانان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

مسلمانان در دفاع از اعتقادات خود کوتاه نمی‌آیند

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ جهانیان ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و مذبوحانه فیلم‌ساز آمریکایی در توهین به پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: اهانت به بهترین مخلوق خداوند، خاتم پیامبران دل تمامی مسلمانان و اسلام‌خواهان سراسر جهان را به درد آورد.

شفیعی ابراز داشت: دشمنان اسلام با این حرکت احمقانه خود نه تنها خشم ملت‌های مسلمان را بر انگیختند بلکه اکنون یک انسجام و اتحاد عمومی در بین مسلمانان در مقابله با مستکبران ایجاد شده است.

وی افزود: دشمنان اسلام که با به کار بردن حربه‌ها و ترفندهای مختلف نتوانستند جلوی گسترش دین اسلام و روند رو به رشد اسلام‌خواهی در سراسر دنیا را بگیرند سعی دارند با توهین به مقدسات و اعتقادات مسلمانان، آنها را از دنبال کردن هدف خود مأیوس کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان بیدار هستند و در مقابل این توطئه دشمنان و در دفاع از دین مبین اسلام و اعتقادات دینی خود کوتاه نمی‌آیند و در مقابل مستکبران مقاومت می‌کنند.

وی عنوان داشت: دشمنان باید بدانند که پیروزی نهایی متعلق به مسلمانان بوده و این حرکت وقیحانه آنها در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) آنها را به ورطه نابودی پیش خواهد برد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول