اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی در کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی گفت: دوره‌های آموزشی در کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی در کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی
‌بایرام شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخی والدین معتاد به مواد مخدر برای وابسته کردن کودکان به خود و سوءاستفاده از آنها، فرزندانشان را وادار به فروش و مصرف مواد مخدر می‌کنند.
وی تصریح کرد: بیشترین جرم این کودکان به ترتیب اولویت سرقت، مواد مخدر، جعل و قتل است که در این میان سرقت بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.
این مسئول با تاکید بر اهمیت آموزش در این کانون‌ها، گفت: آموزش مناسب به این کودکان سبب پیشگیری از بزرگ‌ترین جرم‌ها در جامعه می‌شود.
شهبازی خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی، آذربایجان غربی جزو بهترین استان‌های کشور در این زمینه است، با این حال خواهش ما از آموزش و پرورش و شهرداری این است که خدمات و امکانات کافی در اختیار این کانون‌ها قرار دهند.
وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده توسط مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان، امکانات اولیه برای ایجاد کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در کانون اصلاح و تربیت استان فراهم شده است، گفت: آموزش دوره‌های پیرایشگری، صنایع دستی، تعمیرکار ساختمان، تعمیر موتور سیکلت از جمله مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است که به کودکان و نوجوان کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی آموزش داده می‌شود.
مدیر کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی، تصریح کرد: به تازگی نیز با یک شرکت خصوصی در زمینه آموزش بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه نویسی به کودکان کانون اصلاح و تربیت استان وارد مذاکره شده‌ایم.
شهبازی افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، برگزاری کلاس‌های مذهبی، احکام و آموزش فرهنگ زندگی در جامعه از دیگر برنامه‌های آموزشی این کانون است. 
وی با بیان اینکه میزان خدمات و آموزش برای این کودکان کافی نیست، اضافه کرد: در این راستا نیازمند حمایت بیشتر از سوی مسئولان هستیم.
این مسئول با اشاره به مشکلات این کانون‌ها، گفت: کودکان وقتی وارد کانون می‌شوند دیگر نمی‌توانند تحصیلات خود را ادامه دهند و ما برای جبران این موضوع نیاز به معلم و مربی داریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول