اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کانون اصلاح و تربیت لرستان خبر داد:

اجرای طرح اخلاق در کانون اصلاح و تربیت لرستان

خبرگزاری فارس: سرپرست کانون اصلاح و تربیت لرستان گفت: به منظور ترغیب مددجویان کانون برای حضور در برنامه‌ها و همچنین نهادینه‌سازی رفتارهای مطلوب در این مرکز، با همکاری کارشناسان این حوزه طرح انتخاب مددجوی اخلاق عملیاتی شده است.

اجرای طرح اخلاق در کانون اصلاح و تربیت لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان، اشرف بهلولی توجه به مقوله شخصیت‌سازی و شخصیت‌بخشی به مددجویان را از اولویت‌های فعالیت‌های اصلاحی برشمرد و اظهار داشت: مددجویان کانون به واسطه وضعیت خاصی که متأثر از شرایط سنی است، نیازمند توجه خاص در همه حوزه‌ها هستند.
وی افزود: مجموعه شرایط حاکم بر این افراد سبب می‌شود برنامه‌های اصلاحی و تربیتی که برای آنان طراحی و اجرا می‌شود نیز دارای پشتوانه علمی باشد.
بهلولی در خصوص اهداف اجرای این طرح نیز بیان داشت: انتخاب مددجوی اخلاق می‌تواند در فرآیند بازسازی روحی و روانی مددجویان تأثیر فراوانی داشته باشد.
سرپرست کانون اصلاح و تربیت لرستان تصریح کرد: علاوه بر آثار روانی، ایجاد حس رقابت بین مددجویان برای برگزیده شدن موجب تقلیل رفتارهای پرخطر شده که این امر، کاهش آسیب را در کانون به همراه دارد.
‌به موجب این طرح، با توجه به شاخص‌های در نظر گرفته شده، هر ماه یک نفر از مددجویان به عنوان مددجوی اخلاق برگزیده شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول