اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان زندان‌های کشور:

کانون اصلاح و تربیت یزد از کانون‌های استثنایی کشور است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان زندان‌های کشور در بازدید از کانون اصلاح و تربیت یزد گفت: کانون اصلاح تربیت یزد از لحاظ مختلف از کانون‌های استثنایی کشور به شمار می‌رود.

کانون اصلاح و تربیت یزد از کانون‌های استثنایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان‌ زندان‌های استان یزد، خسرو قهرمانی در بازدید از فضاهای مختلف کانون اصلاح و تربیت استان یزد اظهار داشت: این کانون از نظر جانمایی، استفاده از روحانیون و اساتید مجرب، امکانات و ایجاد فضایی شاداب و ... یکی از فضاهای استثنایی کشور است و مددجویان می‌توانند برای زندگی آینده خود بهترین توشه را بردارند.

وی افزود: مددجویان این مرکز باید از فرصت به دست آمده برای جبران خطای گذشته نهایت بهره را ببرند چراکه هیچ یک از آنها نباید به این مکان می‌آمدند.

قهرمانی با بیان اینکه تغییرات درونی که نیاز بوده در مددجویان اتفاق نیفتاده است، عنوان کرد: در کانون اصلاح و تربیت همه این مقدمات برای تغییرات اساسی مددجویان فراهم شده و باید از آن استفاده کامل را ببرند.

وی ادامه داد: همانگونه که ما هم در کودکی از برخی امکانات محروم بودیم، امروز مددجویان کانون هم به دلیل برخی محرومیت‌ها و نبود امکانات مرتکب عمل ناشایستی شده‌اند و در حال حاضر در این مرکز به سر می‌برند. مشاور رئیس سازمان زندان‌های کشور بیان کرد: قرآن دوست قابل اتکا و بهترین یاور برای انسان‌هاست، اگر با قرآن مأنوس باشیم، هیچکدام از غفلت‌ها به سراغ ما نخواهند آمد و مورد حمایت خداوند قرار خواهیم گرفت.

قهرمانی افزود: این مرکز به شکل حقیقی کانون آموزش و پرورش مددجویانی است که شاید خارج از آن هرگز به این میزان مورد توجه و مهر و محبت و تحت آموزش تزکیه نفس قرار نگرفته و در آینده هم چنین فرصتی را نیابند.

وی عنوان کرد: فضای عالی، روح معنوی حاکم بر این کانون که نشأت گرفته از انس و آشتی با قرآن است، شرایط بازسازی روحی و جسمی مددجویان را کاملا فراهم می‌کند و این مژده را می‌دهد که هر به خطا رفته‌ای می‌تواند به ذات و فطرت خدایی خویش بازگردد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول