اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هلال احمر استان مرکزی

کانون بشر دوستانه اصلاح و تربیت جوانان در اراک راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به همت جمعیت هلال احمر استان مرکزی کانون بشر دوستانه اصلاح و تربیت جوانان جمعیت هلال احمر در اراک راه‌اندازی شد.

کانون بشر دوستانه اصلاح و تربیت جوانان در اراک راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیر کل زندان‌های استان مرکزی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی این کانون که در کانون اصلاح و تربیت اراک راه‌اندازی شد گفت: اصلاح و تربیت جوانان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کانون اصلاح و تربیت است که امید می‌رود با راه‌اندازی کانون بشر دوستانه اصلاح و تربیت جوانان شاهد موفقیت هر چه بیشتر این اقدام باشیم.

عباسعلی عرب افزود: یکی از راهکاری‌‌های کانون اصلاح و تربیت استفاده از فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و امدادی است که گسترش این فعالیت‌ها را با حمایت هلال احمر شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بدون شک پرداختن به این فعالیت‌ها نقش مؤثری در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه فراهم می‌کند و از اجر معنوی نیز در نزد پروردگار برخوردار خواهد بود.

مدیر کل زندان‌های استان مرکزی یکی از مؤثرترین شیوه‌ها در اصلاح و درمان مددجویان کانون اصلاح و تربیت را پرداختن به برنامه‌های مذهبی از جمله کلاس‌های قرآن و نماز و احکام عنوان کرد که به صورت جدی در دستور کار امسال اداره زندان‌ها قرار گرفته است.

عرب با بیان اینکه علاوه بر مددجویان، کارکنان کانون اصلاح و تربیت نیز می‌توانند از خدمات ارزشمند کانون بشر دوستانه اصلاح و تربیت جوانان جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند ادامه داد: هلال احمر همواره در پرداختن به فعالیت‌های بشر دوستانه منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده است که باید در این فرصت از حسن نیت مدیر عامل هلال احمر در راه‌اندازی این کانون قدردانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز با بیان اینکه این کانون در راستای همکاری و اجرای فعالیت‌های مختلف از جمله اقدامات امدادی راه‌اندازی شده است گفت: راه‌اندازی این کانون در سال گذشته با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین هلال احمر و اداره کل زندان‌‌ها در دستور کار قرار گرفت که امسال شاهد راه‌اندازی آن هستیم.

مرتضی سلیمی افزود: در این کانون مربیان مجرب هلال احمر آموزش‌های لازم را در زمینه‌های پیش‌بینی شده به جامعه هدف ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول