اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی:

گسترش فعالیت‌های کانون، نیاز به مراکز اصلاح و تربیت را کم می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی با بیان اینکه با بیشتر ارگان‌های دولتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌ایم، گفت: گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری، کشور را از مراکز اصلاح و تربیت بی‌نیاز می‌کند.

گسترش فعالیت‌های کانون، نیاز به مراکز اصلاح و تربیت را کم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه باباخانی، صبح امروز در سالن جلسات دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در مشهد اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، به نحو مطلوبی آنها را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه ‌دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی ادامه داد: در برنامه‌های اوقات فراغت، بخشی را با عنوان فوق‌برنامه و یا آزاد نیز تنظیم کرده‌ایم تا در ایام تابستان به بهترین وجه، اوقات فراغت کودکان را غنی‌سازی کنیم.

باباخانی یادآور شد: کلاس‌های این طرح شامل انیمیشن، قرآن، کارگاه‌های ادبی و نمایش خلاق هستند.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از تمام ظرفیت نیروهای متخصص خود استفاده می‌کند، اذعان داشت: بسیاری از همکاران ما در کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی، در زمینه‌های مختلف، کارشناس هستند و برخی از دست رئیس جمهور نیز جایزه تقدیر دریافت کرده‌اند.

باباخانی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در سراسر کشور تاکنون از بیش از 40 عنوان کتاب در زمینه ادبیات کودک و نوجوان رونمایی کرده است و این یک امر بی‌بدیل است.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه و همکاری با نهادهای دولتی و اجرایی خراسان‌رضوی تصریح کرد: با آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم که براساس آن، محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری به مدارس ارائه می‌شود و در زمینه راه‌اندازی سینما و تئاتر کودک نیز با یکدیگر همکاری داریم.

باباخانی گفت: هم‌چنین با بهزیستی خراسان‌رضوی نیز همکاری داریم و تلاش می‌کنیم تا از تمام مراکز استانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز بازدید کنیم و در صورت امکان، با آنها نیز دایره همکاری‌های خود را گسترش دهیم.

وی با اشاره به فعالیت فرهنگسرای کودک و آینده در مشهد بیان کرد: این فرهنگسرا براساس برنامه‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، عمل می‌کند و بسیار مشتاق هستیم که در صورت امکان این فرهنگسرا نیز در اختیار کانون پرورش فکری قرار بگیرد و در این زمینه با شهرداری مشهد نیز باید تعاملات سازنده‌ای داشته باشیم.

باباخانی بر لزوم حمایت از فعالیت‌های کانون تاکید و ادامه داد: اگر تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی از کانون حمایت کنند، قطعاً نیازی به گسترش مراکز اصلاح و تربیت نخواهیم داشت و کانون می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب، با شبیخون‌های فرهنگی دشمنان مقابله و کودکان و نوجوانان را در این زمینه واکسینه کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف از سوی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اظهار کرد: در سطح استانی جشنواره‌های مختلفی برگزار کردیم که از جمله آن می‌توان به جشنواره قصه‌خوانی و جشنواره فانوس اشاره کرد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول