اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور ورزشکاران 19 استان

مسابقات ورزشی کانون‌های اصلاح و تربیت کشور در خرم‌آباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور 19 استان نخستین دوره مسابقات ورزشی ویژه مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت سراسر کشور در خرم‌آباد آغاز شد.

مسابقات ورزشی کانون‌های اصلاح و تربیت کشور در خرم‌آباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در این مسابقات که عصر دوشنبه در خرم‌آباد برگزار شد، تیم‌های ورزشی مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت 19 استان کشور به همراه تیم استان لرستان شرکت دارند.

این مسابقات در رشته‌های فوتسال، دارت و تنیس روی میز با حضور تیم‌های اعزامی از کانون‌های اصلاح و تربیت سراسر کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

تیم‌های مددجویان کانون های اصلاح و تربیت استان‌های بوشهر، آذربایجان‌شرقی، تهران، فارس، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، یزد، مازندران، مرکزی، همدان، قزوین و استان لرستان در این مسابقات حضور دارند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور جمعی از مسئولان و تیم‌های شرکت‌ کننده در مسابقات با اجرای موسیقی محلی لری در خرم‌آباد برگزار شد.

این مسابقات تا هفدهم اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول