اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

فعالیت‌های فرهنگی متناسب با نیاز‌های جوانان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا خواستار افزایش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه برای پاسخگویی به نیاز‌های جوانان شد.

فعالیت‌های فرهنگی متناسب با نیاز‌های جوانان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه عصر امروز در دیدار با مدیرکل و تعدادی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کشور اظهار کرد: این هفته بهترین فرصت برای پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان قهرمان است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: الگوبرداری تمام اقشار و به ویژه جوانان از فرهنگ شهادت امروز امری ضروری است.

وی با بیان اینکه احیای فرهنگ تلاش و کوشش امروز می‌تواند کشور را به مدارج بالای علم و پیشرفت رسانده و سبب افزایش توان جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف تولید شود، تصریح کرد: دشمنان امروز از پیشرفت‌های ایران اسلامی به شدت واهمه و هراس دارند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تأمین روحی و فکری جوانان باید در اولویت برنامه‌های ادارات ورزش و جوانان در سطح استان قزوین قرار داشته باشد.

زرینه بیان کرد: یکی از نشانه‌های بلوغ فکری و فرهنگی این است که شخص به مرحله‌ای‌ می‌رسد که توانایی تشخیص قوی داشته و درباره مسیر زندگی و تمایلات خویش تصمیم‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه متولیان فرهنگی و اجتماعی باید به مسائل فرهنگی و موضوعات مختلف با عینک خوش‌بینی بنگرند، بیان کرد: سعی در راستای تحقق اهداف مدنظر در عرصه‌های فرهنگی و پیشرفت در سرلوحه وظایف مسئولان قرار دارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: میزان فعالیت‌های فرهنگی و دینی کشور متناسب با نیاز‌های جوانان نیست.

زرینه خاطر نشان کرد: دولت لازم است که توجه و نگاه بیشتری به جوانان و نوجوانان داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت پاسداشت امر تربیت و دین‌مداری در جامعه عنوان کرد: کسانی که در حوزه تربیتی و پرورشی فعالیت می‌کنند باید از دقت و ظرافت خاصی برخوردار باشند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: دشمنان برنامه‌های ویژه‌ای را برای انحراف در افکار و اندیشه‌های جوانان به وجود آورده‌اند که لزوم بصیرت و بیداری در برابر چنین دسیسه‌های انحرافی دشمنان، ضروری است.

زرینه ادامه داد: مهم‌ترین موضوع شرایط حال جامعه این است که بتوان با چاره‌اندیشی طرح‌های جامعی را برای جلوگیری از بروز آفت و آسیب‌های متعددی که در کمین جامعه قرار داده شده، ایجاد کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول