اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

جوانان باید با تحرکات ضدفرهنگی دشمن آشنا شوند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: جوانان ایران اسلامی باید سطح شناخت خود را از تحرکات ضدفرهنگی دشمن افزایش دهند.

جوانان باید با تحرکات ضدفرهنگی دشمن آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمد مهرمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره برای از بین بردن اعتقادها، ارزش‌های اسلامی و افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش می‌کنند که در این ارتباط جوانان می‌توانند با کمک مشاوران و مددکاران این تهدیدها را شناخته و راهکارهای مقابله با آن را بیاموزند و این یافته‌های خود را به خانواده‌ها و دوستان خود نیز منتقل کنند.

وی ورود پیدا کردن جوانان به مسائل فرهنگی را خواستار شد و اظهار داشت: دشمنان اسلام جوانان را در کانون هدف و حمله‌های خود قرار داده‌اند، بنابراین جوانان هم باید برای خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن این قبیل اقدامات مذموم وارد عمل شده و اطلاع‌رسانی وسیع انجام دهند.

مهرمند در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت مشاوران و مددکاران در مجموعه انتظامی استان اشاره کرد و گفت: حل و فصل مشکلات مردم مهمترین خواسته مشاوران و مددکاران انتظامی استان است حال آنکه آنها نیز با تمام وجود برای زمینه‌سازی در راستای رفع دغدغه‌های مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به توانایی مراکز مشاوره و مددکاری انتظامی استان در راستای رفع مشکلات اجتماعی مردم، اضافه کرد: مشاوران و مددکاران این مجموعه آگاهی‌های لازم را به خانواده‌ها می‌دهند تا در مسیر خنثی‌شدن توطئه‌های شوم دشمن برای ضربه‌زدن به بنیان خانواده‌ها، گام‌های بلندتری بردارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی هدف مراکز مشاوره انتظامی استان را ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی همراه با اعتمادسازی بین مردم و پلیس دانست و افزود: شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه، کاهش مشکلات مردم، حل معضل‌ها در زمان تنش و استرس در کلانتری‌ها و ارتقای بهداشت روانی مردم از دیگر اهداف این مراکز در ناجا است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول