اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

افتخارآفرینی جوانانمان بهترین سرمایه در اعتلای این کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیله‌سوار گفت:‌ افتخارآفرینی جوانانمان در عرصه‌های علمی،‌ ورزشی و پیشرفت‌های علوم جدید مایه غرور و سربلندی تمام ایرانیان نمودی از پیشینه با عظمت فرهنگ و تمدن این سرزمین است.

افتخارآفرینی جوانانمان بهترین سرمایه در اعتلای این کشور است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری در بیله‌سوار برگزار شد، رسول زیبانژاد در سخنانی اظهار داشت: ما امروز به واسطه همین افتخارآفرینی‌ها در تمام دنیا شناخته شده و معروف هستیم به طوریکه ایرانیان را به هوش و ذکاوت و فتوت و جوانمردی در عرصه‌های علمی و ورزشی می‌شناسند.

وی با یادآوری اینکه همه این افتخارآفرینی‌ها و موفقیت‌ها را مرهون خون شهدا، ایثارگران و رزمندگان دلاور هشت سال جنگ تحمیلی و 21 سال حضور در سنگر دفاع از ارزش‌ها و مبانی انقلاب هستیم، تصریح کرد: دفاع مقدس بهترین ظرفیت در معرفی این استعدادها برای جوانان و نسل امروز است تا بتوانیم این سرمایه‌ها را نیز پاس بداریم.

زیبانژاد خاطرنشان کرد: ملت ایران با پیشینه و تاریخ کهن همیشه سرآمد تمام ملت‌های جهان بوده و امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی در اوج الگو و الهام دادن برای کشورهای آزادیخواهی است که می‌خواهند راه ایران و عظمت خلق شده در این کشور را با تمام ظرفیت خود بپیمایند.

فرماندار بیله‌سوار اضافه کرد: همین تبعیت و الگوپذیری ایران مایه خشم و عصبانیت استکبار شده و آنها امروز خودشان را به هر دری می‌زنند تا شاید این انقلاب را بی‌ثمر و فاقد اعتبار و ارزش معرفی کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در برابر چنین ستیزه‌جویی آنچه بسیار ضروری و با اهمیت به نظر می‌رسد غرور و عظمت ایرانیان و پیروزی‌های روزافزون آنها در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی است که سبب شده استکبار جهانی روز به روز بر مواضع خصمانه خود بیفزاید.

به گزارش فارس، در کنکور سال 91 محمدمهدی جمالی با کسب رتبه 104 پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افسانه زکی‌پور با رتبه 231 پذیرفته شده از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سعید بهزاد با رتبه 527 پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در رشته دندان‌پزشکی به عنوان چهره‌های شاخص و برترین کنکور سراسری شهرستان مرزی بیله‌سوار مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین فاطمه شعبانی و افشین موحد و همچنین وحید صحت دارندگان رتبه‌های سه رقمی با پذیرفته شدن در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران و علوم قضایی به عنوان حائزان رتبه زیر یک هزار منطقه سه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول