اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

دشمن می‌خواهد جوانان ما شهدا را از یاد ببرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: وعده خداوند در جنگ تحمیلی همانند وعده‌‌‌های در جنگ بدر، محقق شد و دشمن با آن همه تجهیزات و امکانات جنگی در مقابل ملت ایران نتواست دوام بیاورد.

دشمن می‌خواهد جوانان ما شهدا را از یاد ببرند

حجت‌الا‌سلام علی ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس مصداق اکمل و اتم جهاد در راه خدا بود و این جنگ زمانی اتفاق افتاد که انقلاب سلامی تازه به رهبریت نور خدا، امام خمینی(ره) تشکیل شده و کفار و دشمنان شخصیتی مزدور به نام صدام حسین برای تجاوز به مرزهای اسلام و نظام مقدس تحریک کرد.

ملکی تصریح کرد: دشمن در پی این بود انقلابی که تازه به وجود آمده بود از بین ببرد اما غافل از اینکه وعده پروردگار بر عزت اسلام و مسلمین قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه دشمن وسیله‌ای برای عزت اسلام و دین خدا شد تا جوانان این مرز و بوم با وجوب دفاع بر خود در این جنگ تحمیل شده 8 سال دفاع مقدس را با جان و خونشان با سربلندی به اتمام برسانند.

امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: در جنگ تحمیلی استکبار جهانی صدام ملعون را با تمام قوا پشتیبانی کرد و مردم ایران را در آن شرایط سخت به شدت تحریم اقتصادی کرد.

وی خاطرنشان کرد: وعده خداوند در جنگ تحمیلی همانند وعده‌ای در جنگ بدر داد، محقق شد و دشمن با آن همه تجهیزات و امکانات جنگی در مقابل ملت ایران نتوانست دوام بیاورد و طبق وعده‌ الهی اسلام پیروز نهایی شد.

ملکی افزود: شهدا نیز در 8 سال دفاع مقدس با تمام وجود خدایی رفتند و جنگ را تکلیف می‌دانستند لذا با عشق خدایی حرکت کردند و نظام و بستر الهی را با خونشان حفظ کردند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز ایران امن‌ترین و عزتمند‌ترین کشور جهان به واسطه خون 200 هزار شهید گلگون‌کفن است و ایران اسلامی امروز به خون شهدا است که زنده است.

وی ادامه داد: امروز همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم بنابراین وظیفه فرد فرد این جامعه است که اعمال، رفتار و کردار شهدا را سرلوحه اعمال و مسیر خود قرار دهند.

ملکی با اشاره به اینکه مسئولان بر سر خوان شهدا نشسته‌اند لذا وظیفه‌ای به مراتب سنگین‌تر در مقابل شهدا بر دوششان است.

وی پیروی از ولایت فقیه و در خط رهبری بودن را از وظایفی عنوان کرد که مسئولان باید سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

امام جمعه قصرشیرین افزود: دشمن می‌خواهد جوانان ما نام و یاد سرداران شهید را از یاد ببرند اما باید نام شهدا‌، یاد شهدا، وصایای شهدا برای جوانان امروزی بیان شود و زنده نگهداشته شود. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول