اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

انتقال حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان به جوانان امروز ضروری است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بر ضرورت انتقال حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان امروز تاکید کرد.

انتقال حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان به جوانان امروز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار نورخدا قاسمی ظهر امروز در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس درس‌های فراوانی به همراه داشت که این درس‌ها می‌توانند برای جوانان آموزنده باشند.

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس تبلور اثرگذاری نهضت عاشورا در جهان است تصریح کرد: امروز جوانان باید به خوبی در جریان وقایع هشت سال دفاع مقدس قرار بگیرند و بدانند برای آزادی و استقلال این کشور چه خون‌هایی بر زمین ریخته شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بزرگداشت دفاع مقدس را فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطر نشان کرد: آن چیزی که همواره موجب ترس دشمنان از این نظام شده است جاری و ساری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شهادت‌طلبی جوانان این مرز و بوم است.

قاسمی با اشاره به اقدام اخیر دشمنان اسلام در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: پرداختن به چنین اقداماتی به خوبی نشانگر وحشت دشمنان از اسلام است که می‌طلبد مسلمانان در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: صهیونیسم پلید با ساخت و انتشار این فیلم بار دیگر باطن ضد انسانی خود را به نمایش گذاشت و نشان داد هیچ ارزش و احترامی برای اعتقادات مردم جهان قائل نیست.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول