اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

دشمن از ولایت‌مداری ملت ایران هراس دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: دشمنان از ولایت‌مداری و اطاعت‌پذیری ملت ایران اسلامی به شدت هراس دارند.

دشمن از ولایت‌مداری ملت ایران هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا احمد اسماعیلی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای دولت در جمع مردم این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: رژیم طاغوت قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، فساد و فحشا را در جامعه گسترش داده بود و مردم ایران از فقر اقتصادی و فرهنگی به شدت رنج می‌بر‌دند و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قیام مردم و رهبری امام راحل کشور از این وضعیت رهایی یافت.

وی با بیان اینکه اطاعت‌پذیری ملت مؤمن و غیور ایران اسلامی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دشمنان بسیار دردآور بود گفت: استکبار از وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران همواره هراس دارد.

این مسئول امنیت و آسایش ملت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دشمنان قسم خورده نظام و اسلام با توطئه‌های شوم خود تلاش داشتند تا با ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و مسئولان به آرزوی خود برسند که با درایت رهبر فرزانه انقلاب و اطاعت‌پذیری و بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی توطئه آنها خنثی شد.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس با ارتش بعثی عراق که منجر به پیروزی ایران اسلامی شد خاطر نشان کرد: دشمنان پس از انقلاب اسلامی با ترفندها و توطئه‌های مختلف نتوانستند مردم ایران اسلامی را از ولایت و آرمان‌های شهدا و امام راحل دور کنند و به همین دلیل بعثی‌ها را با کمک‌های خود علیه ایران بسیج کردند.

اسماعیلی به مقاومت و ایثارگری‌های ملت ایران در دفاع از وطن و ولایت فقیه در برابر رژیم بعثی عراق اشاره کرد و یادآور شد: لبیک مردم ایران به فرمان امام راحل در شکست حصر آبادان یکی از شاخصه‌های اطاعت‌پذیری ملت ایران اسلامی از ولایت فقیه بود که با تمام وجود راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و دشمنان را به خاک ذلت نشاندند.

وی بیداری اسلامی کشورهای منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی و قیام مظلومان علیه مستکبران در منطقه از الگودهی انقلاب اسلامی ایران حکایت دارد و انقلاب اسلامی ما جهانی شده است.

این مسئول با بیان اینکه تمام ملت ایران در قبال شهدا و امام راحل مسئول هستند بر لزوم توجه هر چه بیشتر بر آرمان‌های انقلاب و شهدا و عمل به وصیتنامه‌های شهدا تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تصریح بر اینکه خدمتگزاران نظام باید با خدمت صادقانه خود رضایت‌مندی مردم را از نظام بالا ببرند ابراز کرد: وظیفه تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت صادقانه به مردم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید همواره سرلوحه کار مدیران و خادمان ملت باشد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام و ملت ایران اسلامی خاطر نشان کرد: مقوله جنگ نرم یکی از نکات بسیار ظریف و قابل توجهی است که باید از طرف ملت ایران به ویژه جوانان که در تیررس نیرو‌های استکباری هستند، مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی یادآور شد: شناسایی هویت اسلامی، تاکید بر ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان برای مبارزه با جنگ نرم دشمن باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه واژه اقتصاد مقاومتی بر این موضوع دلالت می‌کند که فشارهای اقتصادی از طرف دشمنان سد راه پیشرفت جامعه است بیان کرد: منظور از اقتصاد مقاومت واقعی یک اقتصاد فعال و پویاست که برای دفع موانع پیشرفت و کوشش در مسیر حرکت و پیشرفت تعریف می‌شود.

ا‌نتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول