اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

حجت شرعی و سیاسی شهدا اندیشه ولایتمداری بوده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: حجت شرعی و سیاسی شهدا و تقدیم جان آنان اندیشه ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

حجت شرعی و سیاسی شهدا اندیشه ولایتمداری بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی ‌در آیین عطرافشانی گلزار شهدا اظهار داشت: شهدا در همه اعصار اطاعت از خدا، رسول خدا و ولایت فقیه را سرلوحه کار، عمل و اندیشه و آرمان خود قرار داده‎اند.

وی تصریح کرد: لذا نگاه شهدا همواره به اشارات و فرامین امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بوده است و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‎اند.

شنبدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت افزود: افتخار خدمتگزاری در دولتی را داریم که گفتمان آن گفتمان انقلاب و امام راحل است و امروز حضور و گردهمایی ما در کنار شهدا تجدید میثاق با کسانی است که اطاعت از رهبری و ولایت فقیه را به عنوان یک اصل مسلم تحقق بخشیدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: تاریخ نشان داده است که هر جا بصیرت، هوشیاری و اطاعت از رهبری بوده است امت‎ها پیروز و عزتمند بوده‎اند.

وی خاطر نشان کرد: مؤمنان و حزب‌الله با هوشیاری و بصیرت مؤمنان به دشمنان اجازه نداده‎اند یک وجب از مرزهای خاکی، اعتقادی و ایمانی آنان را مصادره کنند و موفقیت همه دولت‎ها در پرتو اندیشه ولایتمداری بوده است.

شنبدی اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر با خدا معامله کرده‎اند چون اطاعت از رسول خدا و ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دادند و نامشان، خط سرخ راهشان و اندیشه‌شان تداوم خواهد یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ‌گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارتباط مسئولان با مردم است و مقرر شده ‌‌در این هفته در مرکز استان استاندار و در شهرستان‎ها فرمانداران با مردم ارتباط مستقیم و ملاقات عمومی داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره شهید رجایی و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‎های متعدد عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‎های هفته دولت امسال در استان بوشهر است.

شنبدی بیان کرد: حضور مسئولان در آیین‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‎ها بهانه‎ای برای حضور آنان در بین مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم توسط آنان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر اظهار داشت: در هفته دولت امسال 475 پروژه در فصول مختلف آب، زیربنایی، آموزش، عمران شهری و روستایی، بهداشت، ورزش، کشاورزی، منابع طبیعی، شیلات و مسکن و ساختمان در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد که با افتتاح این تعداد پروژه در راستای تسریع روند توسعه همه جانبه استان، دوستان شاد و دشمنان همچنان ناکام و مأیوس خواهند شد.

وی افزود: اعتباراتی که امسال برای بهره‎برداری از پروژه‎های عمرانی در استان بوشهر هزینه شده در مقایسه با سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

شنبدی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد دو مرد الهی، مخلص و ولایی در عرصه خدمتگزاری هستند و باید مسئولان در خدمتگزاری به مردم آنان را الگو و سرمشق قرار دهند.

‌انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول