اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان

کتابخانه‌های روستایی مبارکه تعمیر و تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان مبارکه از تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های روستایی با اعتباری افزون بر 30 میلیون تومان خبر داد.

کتابخانه‌های روستایی مبارکه تعمیر و تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های اصفهان، رضا ملکی اظهار کرد: این اعتبار از سوی فرمانداری مبارکه و با هدف بازسازی و نوسازی فضای کتابخانه‌های شهرستان تأمین شده است.

وی افزود:‌ اکنون سه باب کتابخانه در روستاهای «دهسرخ»، «کوشکیچه» ‌و «اراضی» فعالند که حدود یک هزار و 500 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان مبارکه با اشاره به ویژگی‌های کتابخانه روستای «دهسرخ» گفت: این کتابخانه از سال 1389 فعالیت خود را برای پرجمعیت‌ترین روستای مبارکه با چهار هزار نفر جمعیت آغاز کرده است.

این مسئول تاکید کرد: کتابخانه روستای کوشکیچه اکنون در یک ساختمان موقت فعالیت می‌کند و به زودی به ساختمان جدید که در جوار این کتابخانه قرار دارد، منتقل می‌شود.

ملکی ادامه داد: روستای کوشکیچه در ‌10 کیلومتری شهر مبارکه است و حدود یک هزار و 500 نفر جمعیت دارد.

وی با بیان اینکه روستای اراضی در فاصله 10 کیلومتری مبارکه است و حدود یک هزار و 300 نفر جمعیت دارد، گفت: کتابخانه این روستا از سال 1389 ساخته شده و در این مدت توانسته است از مردم و نوجوانان روستا اعضای جدیدی جذب کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان مبارکه اضافه کرد: این اعتبار برای تهیه رایانه، قفسه کتاب و نشریات، میز و صندلی این سه کتابخانه، هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول