اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب مقام سوم

دو ومیدانی‌کار قمی به مدال برنز مسابقات بسیج کشور دست یافت

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: دو و میدانی‌کار قمی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی دو و میدانی بسیج کشور شد.

دو ومیدانی‌کار قمی به مدال برنز مسابقات بسیج کشور دست یافت

رضا ملاصادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قهرمانان جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج جام اقتدار ملی در رشته‌های مختلف در حالی مشخص شدند که حاصل تلاش تیم اعزامی هفت نفره دو و میدانی بسیج قم به این مسابقات کسب یک نشان برنز بود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان ورزش بسیج کشور، جشنواره فرهنگی ورزشی جام اقتدار ملی و گرامیداشت شهدای ورزشکار هشت سال دفاع مقدس با حضور 700 ورزشکار بسیجی از سراسر کشور در سه رشته ورزشی برگزار شد.

ملاصادقی بیان داشت: ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب عنوان و قرار گرفتن در بین برترین‌ها در رشته‌های ورزشی تیراندازی با کمان، دو و میدانی و ووشو به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام برترین‌ها مشخص شدند.

وی اضافه کرد: رقابت مدعیان کسب عنوان در مسابقات قهرمانی جام اقتدار بسیج کشور با حضور چهره‌های مطرح ورزش بسیج کشور به میزبانی تهران در مجتمع فرهنگی ورزشی پنجم آذر بسیج برگزار شد و در رشته دو و میدانی یک نشان برنز به تیم قم رسید.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم عنوان داشت: در این دوره از مسابقات تیم‌های دو و میدانی و تیراندازی با کمان بسیج استان قم با کسب دو مدال نقره و برنز در مسابقات قهرمانی بسیج کشور به کار خود پایان دادند.

وی خاطر نشان کرد: تیم دو و میدانی و تیم تیر و کمان بسیج استان قم با کسب یک مدال نقره در بخش کامپوند مسابقات تیر و کمان و یک مدال برنز در دوی 400 متر آزاد به کار خود پایان دادند در حالی که مدال‌آور تیم بسیج قم در دو و میدانی محمد سبب‌کار بود.

ملاصادقی در ادامه به کسب مقام سوم برادر بسیجی محمد سبب‌کار اشاره کرد و بیان داشت: این ورزشکار ارزنده به عنوان یکی از اعضای پایگاه قهرمانی دو و میدانی بسیج استان قم در دوی 400 متر با ثبت رکورد 51 ثانیه و 66 صدم ثانیه به مقام سوم رسید و تیم بسیج قم را صاحب یک نشان برنز کرد در حالی که دیگر دو و میدانی کار بسیجی این استان یعنی رضا ملک‌پور توانست با ثبت رکورد 52 ثانیه و 71 صدم ثانیه در جایگاه ششم مسابقات بایستد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول