اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان:

62 درصد پرونده‌های دشتستان در شورای حل اختلاف حل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری دشتستان گفت: 62 درصد پرونده‌های دشتستان در شورای حل اختلاف حل و فصل شد.

62 درصد پرونده‌های دشتستان در شورای حل اختلاف حل شد

عبدالکریم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و با همکاری همه مسئولان برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: دشتستان دارای وسعت بسیار زیادی است و برای تامین امنیت این شهرستان از تمام امکانات و توانمندی موجود در شهرستان بهره می‌بریم.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: فعالیت شوراهای حل اختلاف در این شهرستان با کیفیت بسیار خوبی انجام شده و این امر موجب بهبود وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی شده است.

رستگار تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 52 شعبه شورای حل اختلاف در شهرستان دشتستان فعال است و بر اساس آمار موجود در سال گذشته بیش از 62 درصد پرونده‌ها در شورای حل اختلاف دشتستان حل و فصل شده است.

وی اضافه کرد: با نظارت و تلاش مستمر دادگستری و نیروی انتظامی و با تدابیر فرماندار، امنیت خوبی بر شهرستان حاکم است و میزان جرم و جنایت کاهش چشمگیری داشته که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید بیشتر تلاش کنیم.

رئیس دادگستری دشتستان ابراز داشت: در حال حاضر 6 شعبه در شهر برازجان شامل سه شعبه حقوقی و دو شعبه جزایی و یک شعبه دادگاه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه یک شعبه در سعدآباد و یک شعبه نیز در شبانکاره فعالیت دارند و به زودی دادگاه عمومی آبپخش نیز راه‌اندازی می‌شود.

رستگار از راه‌اندازی واحد مشاوره‌ خانواده در دشتستان خبر داد و متذکر شد: این واحد برای حل مشکلات خانواده‌ها راه‌اندازی شده و نقش مهمی در بهبود روابط خانوادگی داشته است.

این مسئول اذعان داشت: رسیدگی به مطالبات مردم و احقاق حقوق مردم مهم‌ترین رویکرد دادگستری است و در این شهرستان با دقت و حساسیت در امر رسیدگی به پرونده‌ها عمل می‌کنیم و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول