اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شهربابک خبر دا‌د

تصویب 3 رشته ‌کارشناسی در دانشگاه آزاد شهربابک

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد شهربابک گفت: با تصویب 3 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته، رشته‌های تحصیلی در دانشگاه آزاد‌ شهربابک به 9 مورد رسید.

تصویب 3 رشته ‌کارشناسی در دانشگاه آزاد شهربابک

افشین صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با اشاره به ظرفیت‌ها و زیر‌ساخت‌های لازم برای جذب‌ رشته‌های جدید اظهار داشت: تلاش برای جذب این رشته‌ها از مدت‌ها قبل آغاز شده بود که‌ پنج رشته در مقطع کارشناسی با عنوان‌های علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، معدن، متالوژی، برق قدرت، پرستاری مرد و آموزش ریاضی هم‌اکنون در دفترچه انتخاب رشته ذکر شده‌اند.

وی با اشاره به تصویب سه رشته ‌کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد شهربابک ابراز داشت: این سه رشته‌ نیز اخیرا به تصویب وزارت علوم و فناوری رسیده است.

صالحی افزود: ‌اهمیت این موضوع به دلیل وجود متقاضیان بسیار این رشته در شهربابک است که تا به حال برای تحصیل در این مقطع مجبور به مراجعه به شهر‌های دیگر بودند و با توجه به شاغل بودن بسیاری از متقاضیان این کار بسیار سخت بوده است. 

رئیس دانشگاه آزاد واحد شهربابک تصریح کرد: این واحد آموزشی در بین 259 واحد و مرکز دانشگاهی سراسر ایران شایسته تقدیر ویژه کشوری شده است.

وی عنوان کرد: هیئت داوران دبیرخانه ستاد اقامه نماز معاونت فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ‌در سال 1389 پس از بررسی عملکرد و ارزیابی 16 منطقه دانشگاهی سراسر کشور واحد شهربابک را در کنار دو واحد شیراز و گچساران در دو بخش فعالیت‌های عمومی و اختصاصی شایسته تقدیر ویژه در سطح کشور دانست.

وی اذعان داشت: تا‌کنون واحد شهربابک توانسته ‌رتبه اول منطقه‌ای به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان و رتبه‌های اول و سوم در بخش مسابقات ویژه کارکنان را در منطقه از آن خود سازد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول