اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران خبر داد

آمادگی برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از آمادگی کامل برای برگزاری تور بین‌المللی در شرق و مرکز استان خبر داد.

آمادگی برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در مازندران

سید تقی خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: شرایط میزبانی نوزدهمین دوره مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران یادواره سرداران و 10 هزار شهید استان فراهم است.

وی افزود: این رقابت معتبر با حضور دوچرخه‌سواران تیم‌های داخلی و خارجی از هفتم مهر به مدت پنج روز در شهرهای مختلف شرق و مرکز استان برگزار می‌شود.

خدادادی بیان داشت: تیم‌های تایلند، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، مالزی و عراق برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران تصریح کرد: این رقابت‌ها که در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان مسیرهای 417 کیلومتری تعیین شده را برای کسب پیراهن طلایی و امتیازی و کوهستان رکاب می‌زنند.

خدادادی ادامه داد: دستگاه‌های اجرای استان آمادگی کاملی برای برگزاری این مسابقات معتبر دارند و با برگزاری جلسات متعدد، زمینه‌های برگزاری این رقابت‌ها را فراهم کردند.

وی به مسیرهای تعیین شده این تور اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در روز اول رقابت‌ها، مسیر 67 کیلومتری مجموعه ورزشی داراب تا سه راهی لاریم و بلوار خزر را رکاب می‌زنند.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران اضافه کرد: در روز دوم، شرکت‌کنندگان در مسیر 97 کیلومتری میدان امام حسین(ع) ساری تا میدان امام حسین(ع) بابلسر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خدادادی عنوان کرد: رقابت دوچرخه‌سواران در روز سوم از هتل نوید ساری آغاز و شرکت‌کنندگان پس از طی کردن مسافت 70 کیلومتری تعیین شده، رقابت این روز را در جاده کیاسر ساری به پایان می‌رسد.

وی گفت: روز چهارم این رقابت‌ها از قائمشهر آغاز و دوچرخه‌سواران حاضر در این مسابقات از مسیر کمربندی غربی این شهر و با گذشتن از شهرهای شیرگاه، زیرآب و پل سفید، مسابقات را با طی کردن مسافت 5/87 کیلومتر در ورسک به پایان می‌رسانند.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران خاطرنشان کرد: آخرین روز این مسابقات نیز با رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران از انتهای شهر ساری آغاز می‌شود و دوچرخه‌سواران مسیر 5/95 کیلومتری تعیین شده که از شهرهای بهشهر و گلوگاه گذشته و تا منطقه توریستی عباس‌آباد بهشهر رکاب می‌زنند. 

خدادادی در پایان از اهدا جوایز به نفرات برتر  مرحله مختلف به صورت دلاری خبر داد و متذکر شد: به 20 نفر برتر هر مرحله و همچنین مجموع انفرادی، کوهستان و امتیازی و تیمی مبلغ 30 هزار دلار بر اساس جدول اجرایی فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری پرداخت می‌کنند.

به گزارش فارس، نوزدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران یادواره سرداران و 10هزار شهید استان روزهای هفتم تا یازدهم مهر با حضور تیم‌های خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول