اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام ولادت امام رضا(ع)

دوچرخه‌سواران کاشانی راهی مشهد مقدس می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از آغاز تور بزرگ تیم دوچرخه‌سواری این سازمان همزمان با ایام ولادت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به سوی مشهد مقدس خبر داد.

دوچرخه‌سواران کاشانی راهی مشهد مقدس می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی نادعلی پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواران سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان امسال همزمان با ولادت امام رضا(ع) و روز جهانی گردشگری تور بزرگ دوچرخه‌سواری خود را در هفته دفاع مقدس از کاشان به مشهد مقدس آغاز می‌کنند.

وی افزود: تیم دوچرخه‌سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا راهی مشهد مقدس می‌شوند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان تصریح کرد: تیم دوچرخه‌سواری این سازمان در مسیر یک‌هزار و 300 کیلومتری مشهد اردهال، کاشان و مشهدالرضا رکاب می‌زنند و در این مسیر از شهرهای قم، تهران، فیروزکوه، قائمشهر، ساری، بندر گز، گرگان، مینودشت، جنگل گلستان، بجنورد، قوچان و چناران عبور می‌کنند.

نادعلی خاطرنشان کرد: این تیم دوچرخه‌سواری بعد از 10 روز رکابزنی وارد مشهد مقدس می‌شوند و به زیارت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به عبور تور دوچرخه‌سواران سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از پنج استان قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزود: به منظور حفظ رفاه و ایمنی دوچرخه‌سواران علاوه بر هماهنگی با ارگان‌های مربوطه شهرستان، با استان‌ها و مراکز مسیر حرکت این گروه نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته ‌است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اشاره به توصیه‌ها و تأکیدات مکرر دین مقدس اسلام در زمینه فعالیت‌های ورزشی متذکر شد: ایجاد ارتباط بین ورزش و معنویت امر مقدسی است که در صورت تحقق می‌تواند جامعه به ویژه قشر جوان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایمن سازد. 

تیم دوچرخه‌سواران سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به عنوان نماینده این شهرستان همه ساله در مهرماه تور بزرگ دوچرخه‌سواری خود را از کاشان به مقصد مشهد مقدس آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول