اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس:

چالوس میزبان سوپرجام دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس گفت: از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران، شهرستان چالوس میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری سوپر جام باشگاه‌های ایران در ماده کوهستان شد.

چالوس میزبان سوپرجام دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور شد

حسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: بر این اساس طی روزهای گذشته رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری کشور به شهرستان چالوس سفر کرد و از مسیر مسابقه، امکانات و محل اسکان ورزشکاران بازدید به‌عمل آورد.

وی بیان داشت: تمامی شرایط و امکانات موجود در چالوس از سوی رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری کشور برای در اختیار گذاشتن میزبانی سوپر جام باشگاه‌های ایران مورد تائید قرار گرفت و چالوس میزبان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقات دوچرخه‌سواری کشور در ماده کوهستان شد.

هاشمی ادامه داد: در این مسابقات 19 تیم با نفرات و تجهیزات کامل از سراسر کشور حضور خواهند داشت و مطمئنا رقابت بسیار تنگاتنگی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: چالوس نیز با دو تیم کامل در رده جوانان و بزرگسالان و در ماده کراس کانتری و دانهیل در رقابت‌های سوپرجام باشگاه‌های ایران حضور پیدا می‌کند و توانمندی و قدرت این شهرستان را در رشته دوچرخه‌سواری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس از بین 19 تیم حاضر در رقابت‌های دوچرخه‌سواری کشور در رده سوم تیمی قرار دارد که در این بین بیشترین امتیاز را برای تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس محمد فرج خدا و اسماعیل مراد جعفری که در رده جوانان رکاب می‌زنند بدست آوردند که به همین منظور هدایایی نیز از سوی هیئت دوچرخه‌سواری چالوس به آنان اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک دوره همایش و مسابقه دوچرخه‌سواری نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در سی و یکم شهریور ماه در سطح شهرستان چالوس در مسیر شش کیلومتری رادیو دریای چالوس در ماده کوهستان برگزار می‌شود که شرکت عموم برای حضور در این رقابت‌ها آزاد است.

هاشمی اذعان داشت: همچنین از سوی هیئت دوچرخه‌سواری استان گیلان تیم کندوان چالوس در مسابقاتی که در مسیری به طول 20 کیلومتر به میزبانی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود دعوت شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول