اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات مسکو

دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد عازم مسکو می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم دوچرخه ‌سواری پیشگامان کویر یزد برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ مسکو، پنجم مهرماه راهی روسیه خواهد شد.

دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد عازم مسکو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تیم دوچرخه‌ سواری پیشگامان کویر یزد پس از ثبت در فهرست اتحادیه جهانی دوچرخه ‌سواری به عنوان نخستین تیم تخصصی ایرانی در مواد پیست به منظور حضور در مسابقات جایزه بزرگ مسکو، پنجم مهر ماه راهی روسیه خواهد شد.

این مسابقات از هشتم مهرماه به مدت دو روز و در مواد اسپرینت، تیم اسپرینت، کایرین و یک کیلومتر برگزار خواهد شد.

محمود و محمد پراش، احمد اصغرپور و ابوالفضل زارع زاده به عنوان رکابزن و سید مصطفی سید رضایی به عنوان مربی، ترکیب تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان کویر یزد را در این دوره از مسابقات تشکیل می‌دهند.

رکابزنان پیشگامان کویر یزد برای تصاحب کاپ قهرمانی لیگ برتر دوچرخه‌ سواری کشور نیز از دوم مهرماه به مدت دو روز در سومین و آخرین مرحله از این رقابت‌ها در پیست دوچرخه‌ سواری مجموعه ورزشی آزادی حضور خواهند یافت.

دومین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر کورسی کشور در مواد پیست بیست و سوم مرداد‌ماه گذشته برگزار شد که در پایان براساس رده‌ بندی تیمی، پیشگامان کویر یزد با 2423 امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول