اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد

توسعه پارک‎های محلی با نگاه پارک کودک اولویت شورای شهر گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اداری مالی و حقوقی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: یکی از برنامه‎های این شورا توسعه فضای سبز و پارک‎های محلی با نگاه پارک کودک است که بخشی از آن انجام شده ولی هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده است.

توسعه پارک‎های محلی با نگاه پارک کودک اولویت شورای شهر گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان‌ ناصر گرزین عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: با افزایش زیرساخت‎های تفریحی توسعه و ساماندهی پارک‎های محلی در گرگان در دستور کار قرار گرفته است تا شهروندان از نشاط عمومی برخوردار شوند.

وی ایجاد بازارچه‎های محلی را در کاهش ترافیک شهر گرگان مهم خواند و تصریح کرد: در سال جاری حداقل سه الی چهار بازارچه محلی بازگشایی شده که شامل بازارچه‎هایی واقع در بلوار استاندارد، چاله‎باغ، کوی علی‎محمدی و سرخواجه است.

رئیس کمیسیون اداری مالی و حقوقی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه با رشد و توسعه شهر قطعا یکسری چالش‎ها و مشکلات به وجود می‎آید متذکر شد: شهر همانند یک موجود زنده است و هر چه رشد پیدا می‎کند مشکلات آن نیز روزبه‌روز بیشتر می‎شود و بالطبع فعالیت شورای شهر گرگان نیز به همان اندازه بیشتر شده است.

گرزین در خصوص تعامل شهرداری با شورای شهر گرگان خاطر نشان کرد: این تعامل به نسبت خوب بوده است هر چند نقدهایی نیز بر آن وارد است به لحاظ اینکه شهرداری باید نظارت‎های بیشتری بر روی پروژه‎ها انجام دهد همچنین در تنظیم قراردادها نیز دقت لازم را به عمل آورد.

وی اضافه کرد: همچنین مصوبات شورا لازم است در شهرداری به طور دقیق‎تری اجرا شود که متاسفانه در برخی موارد این مهم به خوبی انجام نگرفته است.

رئیس کمیسیون اداری مالی و حقوقی شورای شهر گرگان جلوگیری از انحصاری کردن فعالیت‎های مختلف در سطح شهر را از دیگر مسائل مورد نقد شهرداری گرگان برشمرد و یادآور شد: همه شهروندان باید به طور مساوی از فعالیت‎های شهرداری در مزایده آگهی عمومی که امری حقوقی و قانونی است بهره‎مند شوند و این مهم نباید به طور انحصاری در دست گروه یا افرادی خاص قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول