اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای اسلامی شهر جدید امامزاده عبدالله مازندران تشکیل شد

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل در استان مازندران تشکیل شد و این شورا قرار است که شهردار این شهر جدیدالتاسیس را تعیین کند.

شورای اسلامی شهر جدید امامزاده عبدالله مازندران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز جلسه شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع) با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون فرصت‌ها و چالش‌های شهر جدیدالتاسیس امامزاده عبدالله(ع) در محل بخشداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور بخشدار و شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد، عضو شورای اداری شهرستان آمل با خیر مقدم و همچنین تبریک به جهت اعلام رسمی شهر امامزاده عبدالله(ع) عنوان کرد: با تلاش‌های دولت خدمات بسیار ارزشمندی در زمینه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی انجام شده است اما این منطقه نیاز به توجه بیشتر دارد که با پیگیری و همدلی می‌توان کمبودها را جبران کرد.

وی با حمایت از شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع) تصریح کرد: امید است با همت مضاعف و مشارکت همه‌جانبه نسبت به استقرار شهرداری در شهر امامزاده عبدالله(ع) اقدام شود.

یحیی عسگری‌پور شوراها را معتبرترین پایگاه مردمی و بهترین حامی قانونی مدیران اجرایی عنوان کرد و افزود: شوراهای اسلامی عصاره و برخاسته از درون مردم است که به دلیل بومی بودن و حضور در بین مردم و منطقه از نزدیک‌ترین و در دسترس‌ترین نهاد به مردم به شمار می‌روند و بدون شک از عمق محرومیت‌های منطقه و مطالبات مردم آگاه هستند.

وی در پایان تاکید کرد: شهر امامزاده عبدالله(ع) دارای ظرفیت‌ها، استعدادهای بالقوه و همچنین مردم فداکار و سخت‌کوشی است که این امکانات اندک شایسته مردم نجیب این منطقه نیست.

به گزارش فارس، این جلسه با هدف تاسیس شهرداری امامزاده عبدالله(ع) و رفع مشکلات، مصوباتی را در زمینه‌های مختلف به دنبال داشت.

بخشداری امامزاده عبدالله(ع) آمل به عنوان چهارمین بخش این شهرستان در سفر سوم هیئت دولت به مازندران افتتاح شد و تشکیل شهر امامزاده عبدالله(ع) نیز 26 تیرماه امسال از سوی هیئت دولت ابلاغ شده است.

به دلیل اینکه این شهر در زمره شهرهای زیر 20 هزار نفر به شمار می‌رود، شورای اسلامی این شهر دارای پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل است.

اعضای شورای اسلامی این شهر شامل منتخبان شوراهای اسلامی روستاهای تشکیل‌دهنده این بخش هستند که قرار است پس از تشکیل شورای اسلامی شهر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.

انتهای ‌پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول