اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان شهرداری‌های خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل موسسه توسعه روستایی سازمان شهرداری‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی از تشکیل موسسه توسعه روستایی با مشارکت اتحادیه دهیاری‌های استان خراسان‌رضوی خبر داد.

تشکیل موسسه توسعه روستایی سازمان شهرداری‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اصغر پورفتح‌الله ظهر امروز و در هفتمین نشست خبری شهرداران استان خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که دهیاری‌ها در حال حاضر با آن روبه‌رو هستند، پشتیبانی و حمایت از آنها از نظر امکانات و تجهیزات لازم برای پیشبرد اهداف ضروری است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی افزود: با توجه به اهمیت استانداردسازی بر مبنای ایجاد امکانات لازم در روستاهای استان موسسه توسعه روستاهای استان در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود.

وی در ارتباط با چگونگی اداره این موسسه گفت: این موسسه در ابتدای تاسیس زیر نظر اتحادیه دهیاری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی اداره می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی افزود: در موسسه توسعه روستایی خدماتی در زمینه پشتیبانی امور بازرگانی و اقتصادی روستاها ارائه می‌شود.

پورفتح‌الله گفت: تاسیس موسسه توسعه روستاها در راستای سیاست‌های شهرداری‌ها صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: چنانچه امکانات لازم برای ساکنان روستاهای استان فراهم باشد موضوع مهاجرت روستائیان به شهرها و افزایش حاشیه‌نشینی ساماندهی می‌شود که این امر به نفع شهرها و شهرداری‌ها است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در بیان سیاست‌های سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها این سازمان استفاده از ظرفیت‌های داخل سازمان و تلاش برای تمرکز خدمات در راستای حمایت و پشتیبانی از شهرداری‌ها است.

وی در بیان دیگر وظایف و سیاست‌های این سازمان افزود: یکی از فعالیت‌های اصلی سازمان به خصوص در بخش گردشگری ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در شهرهای توانمند کشور و واگذاری این مهم به بخش خصوصی است.

پورفتح‌الله به ثمر رساندن پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: بر این اساس می‌توان به تکمیل پروژه تاسیس پایانه حمل و نقل ترکیبی بار خواف، ایجاد مکان مستقل برای موسسه آموزش، پژوهش و مشاوره سازمان همیاری و پیگیری پروژه های مربوط به موسسه صنعتی گوشت اشاره کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول