اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 10 مهرماه صورت می‌گیرد

توزیع دفتر به قیمت تعاونی در 4 بازار شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری از فروش ویژه لوازم تحریر و توزیع دفتر تعاونی تا 10 مهر ماه در چهار بازار ارزاق عمومی شهرداری مشهد خبر داد.

توزیع دفتر به قیمت تعاونی در 4 بازار شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس فروش لوازم تحریر و توزیع دفترچه تعاونی در چهار بازار ارزاق عمومی شهرداری از جمله بازار پیروزی، ابوذر، جمهوری و بهار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه توزیع دفتر تعاونی و لوازم تحریر تا10 مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: علاوه بر توزیع دفترچه تعاونی که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته در بازارها سعی شده لوازم تحریر مورد نیاز دانش‌آموزان با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

قربانی همچنین از ارائه تخفیف 15 تا 30 درصدی اقلام ارزاق عمومی در آستانه ماه مهر خاطرنشان کرد: علاوه بر تخفیف دائمی در بازارهای شهرداری از جمله در مواد شوینده و بهداشتی 5-10 درصد،گوشت، مرغ، ماهی 5/4 درصد و فرآورده‌های لبنی 5 تا 10 درصد کمتر از نرخ مندج روی کالا به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 50 قلم از کالاهای مورد نیاز در سبد غذایی شهروندان با تخفیف ویژه عرضه می‌شود که تا 10 مهر ماه در این چهار بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول