اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

استقرار 2000 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها، 2 هزار پایگاه کمک‌رسانی در مدارس این استقرار می‌شود.

استقرار 2000 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس چهارمحال و بختیاری

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: کودکان نیازمند در ماه مهر، ماه مهربانی، به کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست استان نیاز دارند.

وی به برگزاری جشن نیکوکاری در استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا در روزهای پنجم، ششم و هفتم مهر ماه، جشن عاطفه‌ها مطابق هر سال در استان برگزار می‎شود.

رستگار در ادامه بیان داشت: این جشن امسال در روز چهارشنبه در مدارس و در روز پنج‌شنبه در پایگاه‌های کمیته امداد سطح استان و در روز جمعه در مصلا‌های اقامه نماز جمعه برگزار می‎شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، شعار امسال جشن نیکوکاری را شعار دانش‌آموز ‌‎باوری، دانش‎آموز یاوری و فرهنگ رضوی اعلام کرد و گفت: این شعار نقش کمک‌رسانی به دانش‎آموزان نیازمند در راستای رشد و توسعه علم و دانش در کشور را نشان می‎دهد.

رستگار، تعداد پایگاه‌های کمک‌رسانی جشن نیکوکاری در استان را 2 هزار پایگاه برشمرد و افزود: این تعداد پایگاه در مدارس استان مستقر می‌شوند.

وی به پیش‌بینی ایجاد تعداد 65 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و افزود: اشاعه، احیا و تقویت فرهنگ نوعدوستی و احسان و نیکوکاری در راستای مبانی اسلامی، برانگیختن احساسات خیرخواهانه مردمی در احیا و تقویت روحیه مشارکت‌ها و تلاش در برقراری عدالت و همبستگی اجتماعی در زدودن فقر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

به گفته وی، تقویت باورها و ارزش‌های دینی و مذهبی در جامعه، گسترش تعاملات امداد با جامعه و ایجاد همبستگی اجتماعی و افزایش نرخ مشارکت‌های مردمی در جامعه از اهداف دیگر برگزاری جشن عاطفه‌ها در این استان است.

رستگار از وجود 4 هزار و 500 یتیم در این استان خبر داد و اظهار داشت: 120 هزار حامی از این تعداد یتیم حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول