اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرائت بیانیه محکومیت هتک حرمت رسول اکرم(ص)

سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س) آغاز شد

خبرگزاری فارس: سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س) با حضور مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد.

سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س) آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سال تحصیلی جدید مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س) با حضور مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه و مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س) در این مراسم به بیان اطلاعات و آماری از طلاب این مؤسسه پرداخت و افزود: بالغ بر 750 طلبه در این مؤسسه در سطوح دو، سه و چهار اشتغال به تحصیل دارند.

حجت‌الاسلام غلام‌عباس عشرتی خاطر نشان کرد: رشته تخصصی کلام، فلسفه، تاریخ اسلام، علوم قرآنی و مطالعات زنان برای سطح سه تعریف شده است.

همچنین مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ابراز داشت: طلاب باید از موقعیت موجود نهایت استفاده را برده و بدانند هیچ‌گاه حوزه علمیه تعطیل‌بردار نیست بلکه لازم است طلاب همواره در زمینه آموزش، پژوهش و تبلیغ فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی تصریح کرد: افتخار حوزه‌های علمیه در علم‌آموزی این است که علم را برای تولید و شکوفایی علم می‌آموزد.

در این مراسم بیانیه خواهران طلبه مدرسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در هتک حرمت اهانت به رسول گرام اسلامی(ص) قرائت شد که در متن این بیانیه آمده است: این بانگ اذان از پشت مأذنه‌های قلوب مردم شوریده و دل رمیده از عصر مدرنیته دنیاست.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: اربابان زمین که دنیا را ملک پدری خود می‌دانند، ظلمت را فراگیر و انسان را در ساحت نفسانی خویش مدفون کرده‌اند. از نور می‌ترسند، از نور می‌گریزند، چه بازی‌ها و چه شیطنت‌ها که نکرده‌اند تا تو و آیین تو را خشن جلوه دهند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: یا محمد! ای کاش نمی‌شنیدیم ای کاش هرگز نمی‌خواندیم، این حدیث را که فرمودی «هیچ پیامبری در امر رسالت همچون من اذیت و آزار نشد». ای جان به فدایت ای هزاران بار جان به فدای نام تو و آیین تو باد. دل‌هایمان را به وجود پربرکت تو پیوند می‌زنیم که با تو بودن یعنی صعود تا سدرةالمنتهی و بی تو ماندن یعنی سقوط در قعر رذیلت‌ها.

در این بیانیه تاکید شده است: ای دجال‌ها، چشمان شیطانی خود را باز کنید و رستاخیز ما را ببینید که رستاخیز اسلامی، نفاق نیست، حماقت نیست، قشری‌گری نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اسلام ناب محمدی، چهره زمخت و تاریک نیست، وعده الهی برای جویندگان حقیقت است. راه محمد(ص) از میان توده‌های مستضعف تاریخ گذشته و خواهد گذشت، خلق و خوی او استکبارستیز و مظلوم‌نوازی است و دین او تنها نسخه بی‌بدیل رهایی ملت‌هاست و دین او تحقق حکومت قسط، عدل و داد است.

خواهران طلبه، استادان و کادر مدرسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س) با این بیانیه همراه طلاب سراسر کشور این توطئه صهیونیستی - آمریکایی را محکوم کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول