اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

ایران اسلامی پوزه آمریکا را به خاک می‌مالد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: آمریکا خوب می‌داند که ایران اسلامی سرانجام پوزه او را به زمین خواهد مالید.

ایران اسلامی پوزه آمریکا را به خاک می‌مالد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: پاسداشت رزمندگان دوران دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و مردم و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.

فرماندار دشتستان افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های یاران انقلاب اسلامی است و باید در برابر شهدا، آزادگان و خانواده‌های آنها سر تعظیم فرود آوریم.

خسروی بیان کرد: سی و دو سال از آغاز جنگ می‌گذرد و ایران اسلامی امروز سرافراز از این میدان بیرون آمده و رزمندگان ما هر کدام در نقطه‌ای دیگر مبارزه ضد استکباری خود را آغاز کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ملت‌های مسلمان با تأسی از انقلاب اسلامی مردم ایران، قدرت‌های مستبد منطقه را به زیر کشیده و تلاش می‌کنند سرزمین‌های خود را از جرثومه‌های فساد پاک سازند.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: آمریکا خوب می‌داند که ایران اسلامی سرانجام پوزه او را به زمین خواهد مالید همچنان که در دفاع مقدس فرزندان ملت قدرت‌های مستبد منطقه را به زیر کشیدند.

خسروی افزود: حرکت‌های آزادی‌بخش ثمره خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان، آزادگان و جانبازان ایران اسلامی است که امروز هر کشوری تلاش می‌کند خود را از جرثومه فساد صهیونیستی دور بدارد تا کمتر آسیب ببیند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان نیز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور اوج اقتدار نظام در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

سید ایوب موسوی گفت: تمام قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آموخته‌های دوران دفاع مقدس است و ما باید تلاش کنیم آموخته‌ها و فرهنگ آن دوران را به نسل جدید و جوان انتقال دهیم.

وی خاطر نشان کرد: شرکت بسیجیان در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین در برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس موجب ظهور و بروز استعدادها در قشر نخبه و تأثیرگذار بسیجی جامعه اسلامی ما می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول